هیات ورزشهای همگانی شهرستان شهریار برگزار می کند؛

۱۰ محله ۲۰۰ جایزه

۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۴:۱۲:۵۸
کد خبر: ۷۲۰۸۰۶
۱۰ محله ۲۰۰ جایزه
به همت هیات ورزشهای همگانی شهرستان شهریار و با مشارکت هیات ورزشهای بومی و محلی شهرستان و همکاری انجمن شهریار نگار وبا حمایت فرمانداری و اداره ورزش و جوانان مسابقات 10 محله و 200 جایزه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، مصطفی رهگذر رئیس هیات ورزشهای همگانی شهرستان شهریار در تشریح  طرح 10 محله 200 جایزه گفت: با هدف توسعه ورزشهای همگانی و نشاط آفرینی در روستاها و همچنین استعداد یابی در رده های پایه این طرح برای اولین بار در روستاهای شهرستان شهریار بصورت هفتگی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این طرح که با مشارکت هیات ورزشهای بومی و محلی شهرستان انجام خواهد شد؛ هر هفته مطابق با برنامه ریزی قبلی در یک محله روستایی برگزار می شود و دختران و پسران زیر 15 سال امکان حضور در این رویداد ورزشی را خواهند داشت.

رهگذر گفت : در این طرح در هر محله بین دختران و پسران بصورت جداگانه سه مسابقه در رشته های آمادگی جسمانی، طنابزنی و دارت برگزار خواهد شد و به نفرات اول تا سوم جوایزی اهدا میگردد و همچنین با هدف نشاط آفرینی و آشنایی کودکان با ورزشهای بومی و قدیمی در هر محله سعی خواهد شد دو یا سه بازی همچون هفت سنگ، وسطی و طنابکشی نیز برگزار شود.

وی بیان کرد: تلاش ما براین است در طرح 10 محله 200 جایزه برخی دیگر از رشته های ورزشی و بازی ها همچون فریزبی، بومرنگ، مکعب روبیک و غیره نیز به کودکان و نوجوانان آموزش داده شود و جوایزی مثل توپ، راکت بدمینتون، طناب بازی، لباس و ساک ورزشی برای افزایش انگیزه آنها در نظر گرفته شده است.

رهگذر در پایان از محمودی معاون ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرستان و رئیس هیات ورزشهای بومی محلی این شهرستان و خامسی مدیر انجمن حمایت از حقوق شهروندان دیده بان شهریار نگار بابت مشارکت در اجرای این طرح  تشکر و قدرانی کرد و افزود: انشاءالله با حمایت و پشتیبانی فرمانداری، اداره ورزش و جوانان، بخشداری و دهیاریهای شهرستان شهریار این طرح بزرگ بتواند به اهداف خود دست یابد و با استقبال خوبی مواجه گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز