رحمان محمدی راد سکاندار شهرداری ورامین در سی و دومین دوره لیگ برتر والیبال

۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۲۹:۳۹
کد خبر: ۷۲۳۰۶۴
رحمان محمدی راد سکاندار شهرداری ورامین در سی و دومین دوره لیگ برتر والیبال
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین از انتخاب رحمان محمدی راد بعنوان سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین در سی و دومین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران ، رضا خانی پیش از ظهر امروز و پس از اتمام جلسه فنی این تیم که در محل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین برگزار شد در خصوص آخرین وضعیت تیم والیبال شهرداری ورامین برای حضور در رقابت های لیگ برتر اظهارداشت: تیم والیبال شهرداری ورامین بعنوان تیمی محبوب و البته با پشتوانه مردمی در سراسر استان و کشور شناخته می شود.

وی افزود: باشگاه برای تیمداری در فصل پیش رو 4 گزینه برای هدایت تیم انتخاب کرده و به بررسی دقیق شرایط و برنامه های این عزیزان پرداخت.

خانی تصریح کرد: طی چندین جلسه فنی در نهایت با رحمان محمدی راد مربی با دانش والیبال ایران و مربی تیم ملی والیبال در المپیک ریو 2016 بعنوان سرمربی و سکاندار تیم والیبال شهرداری ورامین در لیگ برت به توافق رسیدیم و ایشان به زودی کارش را با تیم آغاز خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین خاطرنشان کرد: هدف گذاری تیم نیز داشتن تیمی قدرتمند و درخور شان هواداران ورامینی است و هواداران مطمئن باشند که با قدرت بیشتری نسبت به سال گذشته در لیگ برتر حضور پیدا خواهیم کرد.

خانی در پایان از زحمات محمد ترکاشوند و کادرفنی پیشین تیم والیبال شهرداری ورامین تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است، رحمان محمدی راد پس از حسین معدنی جایگزین وی به‌عنوان دستیار کواچ شد. از سوابق ایشان در کار مربیگری در رده ملی می‌توان به همکاری با ولاسکو، کواچ و لوزانو به‌عنوان دستیار اشاره کرد. کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ گوانجو، مقام چهارم لیگ جهانی و ششمی قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک و حضور در المپیک ۲۰۱۶ ریو و صعود به دور دوم این بازی‌ها از افتخارات این مربی جوان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز