دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی مساجد کشور:

در حوزه های کاری مختلف به جامعه باید خدمت کریمانه ارائه بدهیم

۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۱۲:۰۳
کد خبر: ۷۲۹۷۷۳
در حوزه های کاری مختلف به جامعه باید خدمت کریمانه ارائه بدهیم
آیین افتتاح گرامیداشت دهه کرامت با حضور حجت الاسلام جواد صادق زاده مسئول مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی مساجد کشور، سید هاشم خزری دبیر اجرایی شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان تهران، جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی از مردم در تالار شیخ صدوق حرم عبدالعظیم (ع) شهرری برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ در این مراسم معنوی حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی مساجد کشور به شخصیت والای حضرت معصومه (س) اشاره کرد و گفت:حضرت معصومه (س) یکی از الگو های حجاب و عفت برای زنان و دختران در جامعه اسلامی می باشد که بانوان ما می توانند در مسیر شخصیت والای ایشان جهت رسیدن به تعالی و کمال گام بردارند.

او در ادامه افزود: به برکت تولد نازنین امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) دهه کرامت به نام آنان نام گذاری شده است و همه ما باید در حوزه های کاری مختلف خودمان به جامعه خدمت کریمانه ارائه بدهیم.

دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی مساجد کشور با اشاره به اینکه شعار دهه کرامت امسال خدمت کریمانه به رسم اهل بیت (ع) است عنوان کرد: باید این شعار را سرلوحه کار خود قرار بدهیم و از اخلاقیات و فضایل این بزرگواران به نحو احسنت بهره ببریم.

در این مراسم معنوی از تعدادی خانواده شهدای مدافع حرم با اهدای لوح تقدیر شد.

همچنین حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) با حضور پرشور مسئولان و مردم ولایی گل افشانی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز