بانک ملت مرکزی کشور به کمک ورزش ورامین آمد

۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۸:۴۳:۵۸
کد خبر: ۷۳۱۱۰۱
بانک ملت مرکزی کشور به کمک ورزش ورامین آمد
طی نشستی که ابراهیم شیرکوند رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین باخانم هاشمیان معاونت بانکداری تجاری ، یزدانیان کارشناس ارشد بانکداری تجاری و ملک پور کارشناس بانکداری بانک ملت مرکزی کشور داشتند مقرر گردید مجموعه بانک ملت از ورزش شهرستان در راستای ورزش قهرمانی حمایت های لازم را بعمل آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ ابراهیم شیرکوند رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در این زمینه عنوان داشت : امیدواریم با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین و بانک ملت شاهد شکوفایی و حمایت از هیات های ورزشی و احیا تیم های لیگ برتری باشیم .

او با اشاره به مشکلات تیم های ورامین که در سطح کشور افتخار آفرین هستند گفت: اگر بانک ملت  از تیم های ورامین که دارای سابقه درخشان و طرفداران بسیاری در منطقه می باشد حمایت کند در آینده شاهد احیا و درخشش هرچه بیشتر ورزش ورامین خواهیم بود.

او عنوان داشت : یکی از برنامه های مشترکی که می توانیم انجام دهیم ایجاد خانه استعداد یابی ورزش ورامین است که در صورت جذب اعتبار لازم جهت راه اندازی این مکان شاهد شکوفایی پتانسیل جوان در این منطقه خواهیم بود .

در انتهای جلسه مقرر شد تا اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین که بعنوان اولین شهرستان استان تهران از طرف بانک ملت مرکزی برای همکاری در عرصه ورزش انتخاب شده است در سه زمینه از جمله سرمایه گذاری در منابع مختلف ورزشی ، گروه طراحی و تجهیز محصولات ورزشی و صنعت ورزش و تربیت بدنی همکاری های لازم را در دستور کار قرار دهند.

در ادامه جلسه سرکار خانم هاشمیان معاونت مدیرکل امور بانکداری تجاری بانک ملت مرکزی کشور گفت : اولین حضور بانک ملت در ورزش استان تهران شهرستان ورامین بوده است که  امیدواریم با ایجاد بستر مناسب زمینه لازم جهت همکاری با اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین را داشته باشیم که این خود باعث می شود موجبات لازم جهت پیشرفت ورزش را فراهم کنیم .

او در ادامه عنوان داشت  : برنامه بانک ملت جهت سرمایه گذاری در ورزش شهرستان ورامین برای دراز مدت می باشد تا بتوانند پاسخگوی نیازهای ورزش شهرستان باشند.

او در انتها بیان داشت : بانک ملت توانایی اهدا تسهیلات لازم برای ارتباط بین تولیدکنندگان داخلی و باشگاه های ورزشی ورامین را دارا می باشد که کالا با هزینه اولیه و بدون واسطه با تسهیلات ویژه به دست باشگاه های ورزشی شهرستان برسد .

مصوبات جلسه به شرح ذیل می باشد :

۱ ارائه بسته های حمایتی به بخش ورزش در قالب تسهیلات اعتباری

۲ حمایت از رشد و توسعه زیرساختهای ورزش شهرستان

۳ برقراری ارتباط مستقیم اماکن ورزشی با تولید کنندگان داخلی دستگاه ها و لوازم ورزشی توسط بانک ملت جهت حذف واسطه ها و کاهش قیمتها

۴ ارایه تسهیلات متناسب به اماکن ورزشی بخش خصوصی بر اساس صلاحیتهای هر باشگاه

۵ حمایت جامع از ورزش بانوان شهرستان ورامین

۶ بررسی مشکلات مالی هیاتهای ورزشی من جمله هیئتهای ورزشی پر مخاطب  مثل فوتبال ،والیبال ، کشتی و ورزشهای رزمی و تیمهای ورزشی دارای پتانسیل حضور در لیگهای برتر کشور

۷ حمایت مستقیم و یا غیر مستقیم از تیمهای حاضر در سطح کشور منجمله تیم والیبال  ، تکواندو ، فوتبال و فوتسال

۸ حمایت جامع از ورزش  روستایی و بومی محلی شهرستان ورامین

 ۹ برگزاری جلسه مشترک با اماکن و هیاتهای ورزشی فعال و قدیمی شهرستان .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز