مهندس محمودی در اختتامیه مسابقات فوتبال شهر قدس اظهار داشت:

فوتبال میتواند فارغ از مشکلات اقتصادی سبب آرامش روح و روان جامعه باشد

۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۸:۲۱:۰۲
کد خبر: ۷۴۰۹۷۷
فوتبال میتواند فارغ از مشکلات اقتصادی سبب  آرامش روح و روان جامعه باشد
نخستین دوره اختتامیه مسابقات فوتبال پیشکسوتان و لیگ فوتسال بانوان با حضور نماینده، معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری، سرپرست و پرسنل اداره ورزش و جوانان، اعضای شورای اسلامی، رئیس و اعضای هیات فوتبال، پیشکسوتان و جمعی از مربیان و ورزشکاران در تالار تندیس شهرستان قدس برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ محمد محمودی شاه نشین در مراسم نخستین دوره اختتامیه مسابقات فوتبال پیشکسوتان و لیگ فوتسال بانوان، با اشاره به اینکه می تواند از ظرفیت فوتبال در توسعه ورزش شهرستان های قدس شهریار و ملارد به خوبی استفاده کرد اظهار داشت: امروزه فوتبال یک پدیده نوظهور نبوده بلکه دنیا به این باور رسیده که می تواند از ظرفیتهای این رشته ورزشی برای شادی، نشاط را برای مردم تداعی کند.
نماینده مردم  شهرستان های قدس ملارد شهریار ادامه داد یکی از رویکردهای مهم فوتبال وحدت رویه و جمع کردن مخاطبان در کنار هم بوده است که باعث شده این رشته یکی از ورزشهای پرطرفدار و خاص میان علاقه مندان قرار گیرد.
 
 
وی با اشاره به اینکه همه فوتبال را در قالب مبارزه جوانمردانه بین جوان ، کهنسال می بینند تصریح کرد: فوتبال یک منش زندگیست که می تواند همه تفکرات را به این ورزش سوق دهد چرا که درحال حاضر نسل جوان، پیشکسوت جامعه می تواند در این ورزش فعالیت کنند.
 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز