عباسعلی سعیدیان معاون سیاسی انتظامی ورامین:

ساماندهی در حوزه جوانان نیازمند برنامه ریزی منسجم ،همه دستگاههای ذیربط است

۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۱:۴۲:۳۸
کد خبر: ۷۴۳۶۴۴
ساماندهی در حوزه جوانان نیازمند برنامه ریزی منسجم ،همه دستگاههای ذیربط است
با حضور معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین ، جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان در محل فرمانداری ورامین تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، در این جلسه که با ریاست عباسعلی سعیدیان معاون سیاسی انتظامی و حضور اعضاء کارگروه ستادساماندهی امور جوانان برگزار شد ، مسائل مربوط به فعالیت جوانان مورد بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین در این جلسه گفت :ساماندهی حوزه جوانان نیازمند برنامه ریزی منسجم ،همه جانبه و فراگیر افراد نمی توانند به تنهایی در این امور تصمیم گیری کنند.

عباسعلی سعیدیان افزود : انجام کارهای حوزه جوانان نباید تنها بر اساس شرح وظایف سازمانی و برای رفع تکلیف باشد بلکه باید با برنامه ریزی دقیق ، منسجم و به عنوان اولویت برنامه ها مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت : تمامی شهروندان به خصوص جوانان ما نیازمند نشاط اجتماعی بیشتری هستند که دستگاههای متولی این امر باید زیر ساخت های مناسب را فراهم کنند.

سعیدیان با تأکید بر لزوم غنی سازی اوقات فراغت جوانان گفت : برنامه های انجام شده در زمینه اوقات فراغت باید در نوجوانی صورت گیرد و برای جوانان نیز باید غنی سازی اوقات با جدیت دنبال شده و برای آن برنامه ریزی هدفمندی صورت گیرد.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین افزود : آموزش و پرورش و اداره ارشاد باید فرهنگسازی در زمینه اوقات فراغت را در دستور کار خود قرار دهند و مربیان و مشاوران رایگان را در اختیار جوانان قرار دهند تا جوانان داوطلبانه مراجعه و مشکلات خود را مطرح نمایند

وی با اشاره به لزوم پیوند دانشگاه و بازار کار گفت : یکی از مشکلات امروز جامعه ، وجود رشته های تحصیلی دانشگاهی است که جامعه نیاز کمتری به آن دارند ، اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی باید با تفکر خلاق و تعامل با دانشگاه در زمینه نیازسنجی در زمینه تحصیلات دانشگاهی اقدام کند.

در پایان این جلسه اجرای طرح مشاوره رایگان روسای ادارات به تصویب رسید و مقرر شد تا روسای ادارات هر دو هفته یک روز را برای ملاقات عمومی با جوانان و ارایه مشاوره شغلی و تحصیلی به آنان اختصاص دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز