استاندار تهران:

فرمانداران و مدیران دستگاه ها در اجرای برنامه های هفته فرهنگی جدی تر واردشوند

۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۱:۱۲:۲۱
کد خبر: ۷۴۹۶۴۶
فرمانداران و مدیران دستگاه ها در اجرای برنامه های هفته فرهنگی جدی تر واردشوند
محمد حسین مقیمی گفت: مدیران و فرمانداران در هفته فرهنگی باید جنب و جوش فرهنگی در جامعه ایجاد کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان تهران صبح امروز ١٤ شهریورماه به ریاست استاندار تهران و با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استانداری و مدیران عضو کارگروه،با دو موضوع نحوه اجرا و بررسی روند اجرای برنامه های هفته فرهنگی درشهرستان های استان و موضوع ارائه گزارشی کارشناسی از وضعیت خشونت در جامعه و ریشه های رشد خشم و راهکارهای کاهش نا امیدی برگزار شد.

 

استاندار تهران در این جلسه با اشاره به اهمیت توجه فرمانداران ومدیران شهرستان ها به برگزاری هفته فرهنگی با بیشترین میزان اثرگذاری در جامعه گفت:برنامه های هفته فرهنگی در شهرستان های استان تهران نباید تنها به برنامه های فرهنگ و ارشاد محدود شود و همه دستگاه ها باید در این هفته ارائه برنامه های فرهنگی خود را پیش بینی کنند.

وی افزود: مدیران و فرمانداران در هفته فرهنگی باید جنب و جوش فرهنگی در جامعه ایجاد کرده و همه روزهای این هفته از صبح تا شب برنامه فرهنگی اجرا شود.

مقیمی با بیان اینکه معاونت اجتماعی دستگاه قضایی هم در هفته فرهنگی وارد شود تصریح کرد: برای ترویج اقدامات وبرنامه های فرهنگی باید وارد شد حتی اگر با نقدهایی همراه باشد.

استاندار تهران، همه دستگاه ها را ملزم به ارائه برنامه های فرهنگی در هفته فرهنگی دانست و تأکید کرد: هفته فرهنگی فرصت خوبی برای تشریح ارزش های فرهنگی و اسلامی در مدیریت مصرف،فرهنگ ترافیک،کشاورزی ومراودات اجتماعی است که بانوان و مادران در خانواده و دانش آموزان در مدارس مخاطب مهمی در این بخش هستند تا آموزش هادر جامعه نهادینه شود.

در ادامه این جلسه مسعود کوثری، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گزارشی از میزان خشونت در جامعه، شکل هاو دلایل وقوع خشونت در میان سطوح مختلف اجتماعی، اثرات خشونت در جامعه و توجه به ایجاد امیدواری و نشاط در جامعه برای کاهش خشونت و ارائه راهکارهایی در کنترل خشم شرح داد.

در این جلسه همچنین غیاثی،جانشین معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران نیز گزارشی ازسند پیشگیری ازخشونت و تکالیف دستگاه ها و وضعیت خشونت در شهرستان های استان تهران ارائه داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز