عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران اظهار کرد:

یکی از عناصر مهم در اثرگذاری برنامه های اجتماعی برای شهروندان، خلاقیت و نوآوری است

۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۹:۲۵:۰۰
کد خبر: ۷۴۹۹۶۷
یکی از عناصر مهم در اثرگذاری برنامه های اجتماعی برای شهروندان، خلاقیت و نوآوری است
حجت نظری با بیان اینکه یکی از عناصر مهم در اثرگذاری برنامه های اجتماعی برای شهروندان، خلاقیت و نوآوری است گفت: خلق ایده های ناب و درخشان می تواند کمک شایانی برای جذب شهروندان به برنامه های شهری کند.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، حجت نظری عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی و رییس کمیته مشارکت‌های شورای شهر تهران در حاشیه، آیین افتتاحیه ی طرح حیات شبانه شهر  در منطقه ۲۲  با تاکید بر لزوم ایجاد شب های تهران  در گفتگو با خبرنگار گفت: ما میتوانیم بامشارکت مردم و احیاء فضایی امن برای خانواده ها به شب مردگی های تهران پایان داده و از ظرفیت آن در جذب گردشگر و رونق گردشگری بهره مند شویم.

او افزود: یکی از برنامه های فرهنگی و اجتماعی خلاقانه و مثبتی که پس از سال ها در شهرداری برگزار شده است، برنامه جذاب و با نشاط حیات شبانه شهر است. به نظر می رسد این طرح توانسته افزون بر جذب مخاطبین، روند تفریحات سالم اجتماعی مناسبی را پیاده سازی نماید و خیل عظیمی از شهروندان را به خود جذب کند.

نظری با بیان اینکه یکی از عناصر مهم در اثرگذاری برنامه های اجتماعی برای شهروندان، خلاقیت و نوآوری است ادامه داد: خلق ایده های ناب و درخشان می تواند کمک شایانی برای جذب شهروندان به برنامه های شهری کند که این طرح شبانه مصداقی از اینگونه برنامه ها است ،که باید با اجرای مستمر برای دیگر مناطق شهر تهران برنامه ریزی کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز