شهردار منطقه ۲۲ تاکید کرد:

ضرورت گسترش حس نیکوکاری در جامعه

۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۲:۵۱
کد خبر: ۷۵۲۳۳۹
ضرورت گسترش حس نیکوکاری در جامعه
دکتر علی نوذرپور گفت؛ ملاک یک شهر خوب، ساختمان‌ها، پل‌ها و معابر آن نیست، بلکه روابط انسانی متعالی آدم‌های آن شهر اهمیت دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، دکتر علی نوذرپور شهردار منطقه۲۲،در دیدار با مدیر عامل موسسه مهر کوثر و در جمع کودکان تحت سرپرستی این موسسه، خاطر نشان کرد: جامعه ما محتاج عاطفه و اینگونه بزرگداشت ها است.

شهردار منطقه۲۲، خطاب به خانم بدرالملوک امام، مدیر عامل موسسه مهر کوثر ،گفت: خانم امام، این مادر آسمانی، سرلوحه انسانیت و عاطفه هستند.

نوذرپور اظهار داشت: اعتماد از جامعه رخت بسته و ما کمتر به همسایگان خود اعتماد داریم و این بی اعتمادی معضل بزرگ اجتماعی حساب می شود و ما را از مسیر رشد دور می‌کند.

وی افزود: دین اسلام ما را سفارش به همدلی و همدردی با اطرافیان و همسایگان خود، در خوشی‌ها و ناخوشی ها کرده است. ما به عنوان یک جامعه در حال پیشرفت باید از مشکلات همدیگر باخبر و برای حل آن کمک کنیم.

شهردار منطقه ۲۲ گفت: ملاک یک شهر خوب، ساختمان‌ها، پل‌ها و معابر آن نیست، بلکه روابط انسانی متعالی آدم‌های آن شهر اهمیت دارد.

وی، با اشاره به اهمیت سرمایه اجتماعی در پیشرفت جوامع ادامه داد: داشتن سرمایه های اقتصادی و عمرانی برای ساخت یک شهر خوب و با نشاط نیست، بلکه با بوجود آوردن سرمایه اجتماعی به این تعالی و ایده‌آل خواهیم رسید.

نوذرپور تاکید کرد: بی تردید یکی از وظایف جدی ما همین مساله است اما ممکن است رسیدگی به نیازمندان در قوانین و مقررات برای شهرداری نباشد با این حال وظیفه انسانی و اسلامی ما است که در شهرداری تهران در این حوزه در چارچوب مقررات به همه سمن‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد کمک کنیم و همکاری لازم را داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: منطقه۲۲ از ظرفیت‌های موجود خود برای معرفی این موسسات و کمک به آن‌ها استفاده می‌کند و امیدواریم چنین برنامه‌هایی به صورت مستمر و هر ماهه برگزار شود.

شهردار منطقه۲۲، در پایان گفت: هم‌افزایی باید در کار این موسسات ایجاد شود تا نتیجه بهتری حاصل شود و شهرداری منطقه۲۲ در راستای ایجاد این هم‌افزایی از تمام ظرفیت‌های خود استفاده می‌کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز