به همت دهیار و ریئس شورای اسلامی قمصرصورت گرفت؛

تقدیر از کارکنان واحد خدمات به پاس زحمات در ایام دهه اول محرم

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۱۱:۱۷
کد خبر: ۷۵۶۰۵۵
تقدیر از کارکنان واحد خدمات به پاس زحمات در ایام دهه اول محرم
دهیار و ریئس شورای اسلامی قمصر، طی مراسمی از پرسنل زحمتکش واحد خدمات دهیاری به جهت فعالیت شبانه روزی در ایام دهه اول محرم با اهدا هدایایی تقدیر کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ در این مراسم که دردفتر دهیار برگزار شد، اسماعیل آقاخانی دهیار قمصر ابتدا ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری اباعبداالله (ع) از زحمات و خدمات ارزشمند پرسنل حوزه خدمات دهیاری که در طول سال به صورت شبانه روزی به خدمت رسانی به اهالی گرامی مشغول هستند، تقدیر به عمل آورد.

دهیار قمصر هدف از این مراسم را قدردانی از فعالیتهای نیروهای خدماتی دهیاری دانست و افزود : فعالیت و زحمات شما در جهت تنظیف روستا  از چشم مردم و مسئولین روستا پوشیده نیست لذا اتخاذ تمهیدات لازم برای سهولت در برپایی مراسم های سوگواری و خدمات رسانی به عزاداران حسینی  در دهه اول محرم لازمه تقدیر و قدردانی می بود.

محمود مالمیر ریئس شورای اسلامی  قمصر در ادامه افزود : بنده نیز به نمایندگی از طرف اعضای شورای اسلامی از زحمات پرسنل خدمات دهیاری و همکاری و مشارکت مردم با نیروهای خدوم و زحمت کش دهیاری در نظافت و تمیز نگه داشتن روستا تشکر می کنم و آن را نشان از فرهنگ والای اهالی عزیز و نقش هیئات حسینی در این امر موثر می دانم.

ریئس شورای اسلامی قمصر در این ضمینه گفت : خداوند متعال خدمت به مردم را بزرگترین توفیق به یک انسان قرار داده است و بی شک هر آن کس که در این مسیر گام بردارد اجری عظیم برای او در این دنیا و آخرت در نظر گرفته می شود.

مالمیر با اظهار خرسندی از رضایتمندی مردم از مجموعه دهیاری ، تاکید نمود که با جدیت بیشتری این هدف را دنبال خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز