سرپرست فرمانداری قرچک اظهار کرد:

آسایش و امنیت کشور حاصل ازخودگذشتگی و فداکاری جانبازان است

۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۸:۵۹:۱۰
کد خبر: ۷۵۶۳۷۳
آسایش و امنیت کشور حاصل ازخودگذشتگی و فداکاری جانبازان است
بهمن خطیبی گفت: آسایش و امنیت کشور حاصل ازخودگذشتگی و فداکاری جانبازان و خانواده شهدا است.
به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، به مناسبت هفته دفاع مقدس و شهادت حضرت امام سجاد(ع)، بهمن خطیبی سرپرست فرمانداری حجت‌الاسلام‌ و المسلمین اسماعیلی امام‌جمعه، سرگرد شهیری فرمانده بسیج ناحیه مقاومت بسیج سپاه ۱۵ خرداد، آزمان کادری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و دیگر مسؤولین با محسن عصار لو جانباز ۷۰ درصد هشت سال جنگ تحمیلی دیدار و گفتگو کردند.

بهمن خطیبی سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک در این دیدار با تسلیت شهادت امام حسین (ع) ویاران باوفایش گفت: جانبازان جنگ تحمیلی سلامتی خود را برای آسایش و امنیت این کشور در جنگ هشت‌ساله تقدیم نظام کردند و مسؤولان وظیفه‌دارند تکریم از این عزیزان را بجا آورند.

وی اذعان داشت: آسایش، امنیت و آرامشی که در کشور وجود دارد، حاصل ازخودگذشتگی و فداکاری جانبازان و خانواده شهدا است و همه ما وظیفه‌داریم در مقابل آن‌ها ادای احترام کنیم.

خانواده معظم ایثارگران سرمایه‌های واقعی نظام و انقلاب هستند

اصغر شهیری فرمانده بسیج ناحیه مقاومت بسیج سپاه ۱۵ خرداد شهرستان قرچک نیز در این دیدار ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) و گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: باید فرهنگ دیدار و تکریم از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در جامعه نهادینه شود، چراکه این افتخاری است برای هر مسؤولین که به دیدار جانبازان و خانواده معظم شهدا می‌روند.

وی گفت: خانواده معظم ایثارگران سرمایه‌های واقعی نظام و انقلاب هستند و خدمت به این قشر معظم توفیق الهی است.

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت بسیج سپاه ۱۵ خرداد شهرستان قرچک در ادامه خطاب به همسران جانبازان هشت سال دفاع مقدس گفت: گرامی بداریم نام و یاد جانبازان را  و صبر و استقامت همسران جانبازانی را که سلامتی خود را فدای جانبازان کردند، همسرانی که با فداکاری و جان‌فشانی خود خدمات شایانی به این قشر معظم داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز