فرماندار فیروزکوه بیان کرد:

سرنوشت دانش آموزان در دوران تحصیل در مدرسه رقم می خورد

۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۹:۰۴:۵۴
کد خبر: ۷۵۶۳۷۸
سرنوشت دانش آموزان در دوران تحصیل در مدرسه رقم می خورد
جشن شکوفه ها به مناسبت ورود کلاس اولی ها به مدرسه در شهرستان فیروزکوه با حضور فرماندار و مسئولان شهرستانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، فرماندار فیروزکوه روز شنبه در مراسم جشن شکوفه ها که در مدرسه پسرانه پیامبر اعظم (ص) برگزار شد، گفت: سرنوشت دانش آموزان در دوران تحصیل رقم می خورد و معلمان می توانند با تلاش در آموختن مهارت های زندگی همراه با دروس علمی، آنها را آماده ورود به جامعه، شناخت توانایی ها و انتخاب شغل متناسب با خود کنند.


مهدی یوسفی جمارانی، با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس افزود: همانطور که شهدا، جانبازان و آزادگان برای حفظ امنیت کشور جان خود را فدا کردند، نیاز جامعه است تا معلمان، دانش آموزان و دانشجویان همواره تلاش کنند تا کشور را در مسیر توسعه و پیشرفت هدایت کنند.
 
v (6)

مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه نیز در این مراسم تأکید کرد: در سال تحصیلی جدید ۵ هزار و ۱۱۰ دانش آموز در سطح شهرستان به تحصیل می پردازند که نیمی از جمعیت را دختران و نیمی دیگر را پسران تشکیل می دهند.

محمدرضا بنار افزود: ۴۸ مدرسه دولتی و ۲ مدرسه غیردولتی در سال جاری مسئولیت آموزش و پرورش این دانش آموزان را برعهده دارند.

۲۶۲ دانش آموز در مقطع پیش دبستانی و ۴۳۸ دانش آموز در مقطع کلاس اول دبستان در سطح شهرستان فیروزکوه با برگزاری جشن شکوفه ها، دوران تحصیل خود را آغاز کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز