دیروز رخ داد ؛

تسریع در تعیین تکلیف شهرک صنعتی قرچک با ورود استانداری

۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۴۶:۵۲
کد خبر: ۷۶۴۷۱۷
تسریع در تعیین تکلیف شهرک صنعتی قرچک با ورود استانداری
استاندار تهران در جلسه کارگروه رفع موانع سرمایه گذاری در خصوص تعیین تکلیف شهرک صنعتی قرچک برای تامین برق، آب، گاز،مخابرات و راه دسترسی دستوراتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ موضوع تعیین تکلیف شهرک صنعتی قرچک عصر دیروز در جلسه کارگروه رفع موانع سرمایه گذاری در دستور کار قرار گرفت.

استاندار تهران در این جلسه با بیان اینکه حدود  ٤٠٠ هزار نفر در قرچک زندگی می کنند گفت: جمعیت قرچک با برخی از استان های کشور برابری می کند و لازم است همه دستگاه های مسئول برای راه اندازی شهرک صنعتی قرچک همت و همراهی کنند.

وی افزود: برای تأمین برق شهرک صنعتی قرچک شرکت برق باید نهایت همراهی را داشته باشد همچون توجهی که در سایر استان ها و بخش های محروم کشور است.

براساس گزارش نماینده برق منطقه ای تهران؛ شهرک صنعتی قرچک نیاز به استقرار پست انتقال دایمی برق دارد که برای استقرار آن حدود ٤هزار متر زمین نیاز است.

استاندار تهران با اشاره به گزارش شرکت برق گفت: بخش عمده ای از اشتغال و رفع بیکاری در منطقه قرچک با راه اندازی این شهرک صنعتی محقق می شود.

مقیمی تأکید کرد: تا فردا دوشنبه باید زمین موردنیاز برای ایجاد پست برق این شهرک در اختیار شرکت برق قرار گیرد تا این مشکل به زودی برطرف شود و  هر کار اداری که برای تأمین برق این شهرک نیاز است باید بدون فوت وقت انجام و پیگیری شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز