رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس تاکید کرد:

شهرک صنعتی به عنوان یک فرصت محسوب میشود

۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۸:۲۵:۴۰
کد خبر: ۷۶۵۰۲۸
شهرک صنعتی به عنوان یک فرصت محسوب میشود
حسین چناقچی گفت، شهرک صنعتی به عنوان یک فرصت و ظرفیت در محدوده شهرستان محسوب میشود و هیچ گاه به عنوان تهدید تلقی نشده است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، جلسه بررسی مشکلات  شهرک های صنعتی شهرستان با حضور محمودی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی شهرقدس، چناقچی رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس، مختاری شهردار قدس، عطایی معاون فنی عمران فرماندار و جمعی از  مدیران شهرک های صنعتی برگزارشد.

 در این جلسه حسین چناقچی رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس اظهار داشت: شهرک صنعتی به عنوان یک فرصت و ظرفیت در محدوده شهرستان محسوب میشود و هیچ گاه به عنوان تهدید  تلقی نشده است.

 وی با تاکید بر اینکه مجموعه شورای اسلامی دوره پنجم و مدیریت شهری  نگاه  ویژه ای نسبت به این مناطق دارد افزود: ما در پی حل و رفع مشکلات خدماتی و ساخت و ساز در این مناطق هستیم  و آمادگی تعامل را نیز با مدیران این مناطق در جهت پیشبرد و ارتقای سطح خدمات دهی داریم.

 رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس تصریح کرد:در حوزه اشتغال و صنعت نیز این مناطق صنعتی به عنوان پتانسیلی ارزشمند و به عنوان یک قطب تولیدی محسوب میشود و تلاش ما نیز تحقق تعامل مشترک با این مناطق در جهت ارتقای امور است، زیرا این  مناطق در حال حاضر در حریم شهرستان قدس و مدیریت شهری شهرداری قدس واقع هستند.

 وی با اشاره به مصوبه هیأت وزیران در سال 89 خاطرنشان ساخت: یکی از بندهای این مصوبه عدم گسترش و توسعه شهرک‌های صنعتی تازه تأسیس بود اما شهرک‌های صنعتی تشکیل‌شده در شهر قدس اقدام به  تغییر  مساحت خود کرده ،در صورتی که این بر خلاف این مصوبه و قانون است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز