ابوطالب آذربرا:

سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس تلاش مجدانه ایی در توسعه ورزش همگانی دارد

۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۴:۴۰:۴۰
کد خبر: ۷۶۶۴۲۱
رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهرقدس گفت : سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس تلاش مجدانه ایی در توسعه ورزش همگانی دارد

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، ابوطالب آذربرا در صبحگاه مشترک پایگاه های ورزش صبحگاهی گفت: ورزش رمز سلامت، تندرستی و پویایی است و توسعه آن، ارتقای سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: ورزش به عنوان یک پدیده تربیتی سازنده و مفید در غنای فرهنگی جامعه حائز اهمیت است و با ورزش است که می‌توان فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی کشورمان را در جهان معرفی کرد.

آذربرا اظهار داشت: در این راستا سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قدس  با توجه به سرمایه انسانی جوان، نخبه، مستعد و بالنده خود زمینه های زیادی را برای توسعه ورزش به ویژه ورزش همگانی که رسالت این سازمان است، فراهم ساخته و در جهت اعتلای فرهنگ ورزش در جامعه و ترغیب شهروندان به ورزش تلاش مجدانه داشته اند.

وی افزود: متاسفانه زندگی ماشینی و شهر نشینی تحرک و ورزش را از برنامه انسان ها حذف کرده است و همین موضوع خود سبب بالا رفتن آمار بیماری هایی است که از عدم تحرک منشا می گیرند.

 نایب رییس شورای اسلامی شهرقدس اظهار داشت: این مشکل و عدم تحرک در زندگی بانوان نمود بیشتری داشته است و از آنجایی که بانوان نقش مهم و پر رنگی در جامعه دارند باید تلاش کنیم تا آنها به ورزش کردن ترغیب شوند و فراهم آوردن زمینه ورزش صبحگاهی گامی موثر در این بخش است.

وی عنوان کرد: اعضای شورای شهر با توجه به اهمیت بسیار بالای این موضوع همواره تلاش می کنند تا امکانات مناسبی برای ورزش صبحگاهی بانوان چه در پارک ها و بوستان ها و چه در سالن های ورزشی فراهم آورند.

لازم بذکر است که در این صبحگاه ابوطالب آذربرا- رییس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهرقدس و رضا حیدری مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری به مناسبت هفته تربیت بدنی از زحمات معاون سازمان و مربی های سازمان علی مومن ،حبیب اله بارانی ، زهر استکی ، لیلا داوودی ، معصومه معصومی ، مژگان محمدی ، سهیلا شجاعی ، مرضیه ابراهیمی ، یگانه نریمان زاده ومریم جباری تجلیل کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز