سرپرست حوزه اجتماعی فرهنگی شهرداری قیامدشت:

ساختار آموزشی سرای محله پس از تبدیل ساختاری به فرهنگسرا و تغییر نام، ارتقا خواهد یافت

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۹:۱۸:۴۸
کد خبر: ۷۶۷۵۵۱
ساختار آموزشی سرای محله پس از تبدیل ساختاری به فرهنگسرا و تغییر نام، ارتقا خواهد یافت
سرپرست حوزه اجتماعی فرهنگی شهرداری قیامدشت بر ارتقای سطح آموزشی و خدماتی سرای محله تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ روح اله حسین زاده با بیان اینکه ساختار آموزشی سرای محله پس از تبدیل ساختاری به فرهنگسرا و تغییر نام، ارتقا خواهد یافت اظهار داشت: متاسفانه با وجود توانمندی و پتانسیل های مطلوب در ساختمان سرای محله،تا کنون از این ظرفیت استفاده نشده بود که با تاکید شهردار قیامدشت و در راستای برنامه های فرهنگی اعضای  شورای اسلامی شهر،برنامه ریزی لازم برای رسیدن به این مهم پیش بینی شده است.

وی افزود: تلاش کردیم با تغییرات ساختاری در فضای فیزیکی ساختمان سرای محله، فضاهای آموزشی این مجموعه را توسعه دهیم و حداقل امکانات از جمله خط تلفن،اینترنت و.. را فراهم سازیم.

وی گفت: ایجاد نمازخانه،توسعه فضای مهد کودک و تغییر وسایل بازی کودکان، گسترش فضای سالن مطالعه خواهران، تجهیز سالن اجتماعات و ایجاد بسترهای لازم صوتی و روشنایی برای این سالن، نصب بالابر ویژه معلولین و جانبازان،نصب آسانسور برای طبقات،احداث سرویس های بهداشتی ویژه کودکان و معولان از دیگر اقدامات  است.

حسین زاده از تشکیل بازارچه خوداشتغالی، ایجاد فضای نمایشگاهی، پخش فیلم های روز سینمایی و کمک به هنرمندان شهر قیامدشت در جهت کسب مجوزهای قانونی برای فعالیت های حرفه ای شان خبر داد و گفت: با توجه به تاکیدات مدیریت شهری قیامدشت، ساختار فرهنگی شهر قیامدشت در کنار تغییرات عمرانی و خدماتی شهر نیز متحول شده و امکانات فرهنگی هنری و ورزشی ویژه جوانان و زنان شهر قیامدشت بیش از پیش توسعه و گسترش خواهد یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز