تاکید توکلی کجانی بر تقویت زیر ساخت‌های فرهنگی در امر مبارزه با مواد مخدر

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۹:۳۰:۰۶
کد خبر: ۷۶۷۵۵۸
تاکید توکلی کجانی بر تقویت زیر ساخت‌های فرهنگی در امر مبارزه با مواد مخدر
حسین توکلی کجانی ، سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد بر تقویت زیر ساخت‌های فرهنگی در امر مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ حسین توکلی کجانی ، سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد در جمع اعضای شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، بر لزوم اطلاع رسانی درست و فرهنگ سازی بیشتر جهت پیشگیری از اعتیاد تاکید کرد و گفت: اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی در مدارس می تواند، جوانان را از تبعات استفاده از این مواد خانمان سوز آگاه سازد، از این رو تقویت زیر ساخت های فرهنگی در سطح شهرستان در این امر کمک قابل توجهی خواهد کرد.

توکلی کجانی افزود: قطعا با همکاری نهادهای فرهنگی خواهیم توانست گام های بهتری در راستای جلوگیری از شیوع مواد مخدر در بین دانش آموزان و جوانان برداریم. وی یادآور شد: اگر در حوزه ترک اعتیاد و درمان مشکلاتی وجود دارد برای اینست که برخی از مسئولان مبارزه با این معضل اجتماعی را جدی نگرفته و از ابعاد و زوایای این معضل در قالب یک امر عادی و اداری عبور می کنند.

سامان دهی عطاری های غیر مجاز، شناسایی نقاط آسیب خیز در سطح روستاها و شهرها با همکاری مدیران شهری و روستائی، اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد در سطح مدارس و استفاده از نظرات نخبگان و صاحب نظران، در تشکیل کمپین ها از دیگر تاکیدات توکلی کجانی در این جلسه بود.

در ادامه این جلسه روسای کمیته های زیر مجموعه این شورا گزارشی از اقدامات و برنامه های آتی خود را بیان کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز