فرماندار ویژه شهرستان ری:

زائران پیاده روی اربعین تهران ۴۰ درصد افزایش یافتند

۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۴۷:۰۱
کد خبر: ۷۷۱۰۱۹
زائران پیاده روی اربعین تهران ۴۰ درصد افزایش یافتند
فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه در سال گذشته بیش از یک میلیون نفر در مراسم معنوی جاماندگان اربعین شرکت کردند، گفت: این میزان با توجه به حضور میلیونی مردم در مقایسه با سال قبل ۴۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش  خبرگزاری برنا از تهران؛ هدایت الله جمالی پور اظهار داشت: حضور زائران در مراسم اربعین حماسه ای جاودان و فراموش نشدنی را در عرصه جهانی خلق کرد.

وی تصریح کرد: افرادی که به هر دلیلی امسال نتوانستند در کربلا حضور پیدا کنند با شرکت در مراسم پیاده روی اربعین در قالب دسته ها و گروه های عزاداری برای امام حسین (ع) سوگواری کردند.

معاون استاندار تهران افزود: مردم از مسیرهای میدان امام حسین(ع)، جمهوری و امامزاده حسن، ورامین، کهریزک و باقرشهر به سمت حرم عبدالعظیم(ع) وارد شهرری شدند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه در روایات زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) را برابر با زیارت سیدالشهدا در کربلا مطرح شده؛ خیل مشتاق به مصداق این روایت برای زیارت در شهرری حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه تمامی تمهیدات در راستای پذیرایی از زائران و همچنین تدابیر امنیتی پیش بینی شده بود، گفت: تمامی دستگاه های خدمات رسان همچون شهرداری، ناجا و سپاه در این زمینه همکاری خوبی را داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز