فرماندار قدس :

۱۳ درصد مساحت شهرستان قدس بافت فرسوده و حاشیه نشین است

۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۱۳:۴۱
کد خبر: ۷۷۴۷۹۹
۱۳ درصد مساحت شهرستان قدس بافت فرسوده و حاشیه نشین است
فرماندار قدس گفت:مجموع مساحت حاشیه نشینی و بافت فرسوده در شهرستان قدس ٣٥٥ هکتار است که ١٣ درصد مساحت شهرستان را در بر گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ محمدحسین مقیمی استاندار تهران در ادامه سومین دور از سفرهای شهرستانی با موضوع رسیدگی به وضعیت فرهنگی و اجتماعی شهرهای استان صبح امروز در سفر به شهرستان قدس در نشست مشترک کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان تهران و شهرستان قدس حضور یافت.

در ابتدای نشست ناصربخت، فرماندار قدس گزارشی از وضعیت شهرستان در موضوعات اجتماعی و فرهنگی ارائه داد براساس این گزارش؛شهرستان قدس طبق سرشماری نفوس و مسکن سال ٩٥، ٣١٦ هزار نفر جمعیت دارد و براساس رشد پنج ساله در حال حاضر جمعیت قدس ٣٥٤ هزار نفر است.

او به وضعیت بهداشت و درمان قدس اشاره کرد و افزود:در حال حاضر یک بیمارستان ٤٠ تختخوابی تأمین اجتماعی در شهرستان قدس وجود دارد و با کمبود ٣٠٠ تخت بیمارستانی در قدس مواجهیم.

فرماندار قدس در مورد وضعیت مدارس شهرستان عنوان کرد: ١٧٢ مدرسه در قدس وجود دارد که ٢٠ مدرسه استحکام بنا ندارد و قدمتی ٣٠ ساله دارند.

ناصربخت ادامه داد:کلاس های مدارس ابتدایی در قدس با ٤٥ نفر تشکیل می شود.

او به با بیان اینکه ٢٦٤ هکتار بافت فرسوده در شهرستان قدس وجود دارد افزود:مجموع مساحت حاشیه نشینی و بافت فرسوده در شهرستان قدس ٣٥٥ هکتار است که ١٣ درصد مساحت شهرستان را در بر گرفته است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز