شهردار قرچک خبر داد:

تمثال شهدا در معابر عمومی شهر قرچک نصب می‌شود

۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۳:۰۰:۱۵
کد خبر: ۷۷۶۰۴۹
تمثال شهدا در معابر عمومی شهر قرچک نصب می‌شود
شهردار قرچک از نصب تمثال شهدا در معابر عمومی شهر قرچک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران ؛ محسن خرمی شریف در حاشیه بازدید از سطح شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش برای شهدای گران‌قدر باید از روی ایمان،  اخلاص و تقوا باشد، شهدا زنده‌ و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند و باید پاسخگوی آنان باشیم.

وی بابیان اینکه نصب تصاویر مبارک شهدا در معابر موجب اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود، افزود: همه مسئولان باید از معنویات شهدا در تمام امور استفاده کنند و این مهم کار بسیار ارزشمندی بوده و قطعاً تمام  شهروندان نسبت به این موضوع  خرسند و قدردان خواهند بود.

شهردار قرچک اظهار داشت: با توجه به زیباسازی و شهر قرچک،  تصاویر شهدای گران‌قدر دفاع مقدس و مدافع حرم به‌زودی در معابر شهر با طرح  و شکل جدید نصب خواهد شد.

خرمی شریف خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه درگذشته در معابر شهر تصاویر تمامی شهدا گران‌قدر نصب نشده بود و تعدادی ازقلم‌افتاده بودند تصمیم گرفتیم که سریعاً هم‌شکلی نو به تابلوها داده و تمثال تمامی شهدا نصب شود.

وی گفت: امیدواریم با این اقدام دل خانواده شهدا که به گردن ما حق ویژه‌ای دارند را شاد نماییم و بتوانم زحمات این عزیزان را ارج نهیم.

گفتنی است شهرستان قرچک 370 شهید دفاع مقدس، مدافع حرم، نیروهای نظامی و انتظامی دارد که تقدیم به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز