در بازدید اعضای شورای اسلامی شهر تهران از منطقه ۵ مطرح شد ؛

تبدیل رود دره های غرب تهران به تفرجگاه

۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۱:۲۲:۰۱
کد خبر: ۷۷۹۲۶۹
تبدیل رود دره های غرب تهران به تفرجگاه
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در بازدید میدانی از منطقه 5، علاوه برارزیابی شاخص های زیست محیطی، برتبدیل رود دره های غرب تهران به تفرجگاه تاکید کرد .

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ زهرا صدر اعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران و آرش حسینی میلانی رئیس کمیته کارگروه محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، در بازدید میدانی از مرکز بازیافت، بوستان جوانمردان، بوستان کوهسار، پیست موتورسواری و مخازن ذخیره آبی دوچناران، باغات کن و... ، منابع طبیعی منطقه5 پایتخت را از سرمایه و پتانسیل های ارزشمند تهران دانست و اظهار کرد این منطقه می تواند قطب گردشگری شهر تهران شود.   

وی افزود : شهردار منطقه درتعامل مناسبی که با مدیران منابع طبیعی برقرار کرده ، بستر مناسب این اقدام را رقم زده تا شهروندان بتوانند از زیبایی های منطقه حداکثر استفاده تفریحی و تفرجگاهی را ببرند و با پیاده سازی راهبرد ها و تعاملات موثر بین بخشی، شاهد توسعه فرهنگ زیست محیطی برای ساماندهی رود دره ها با کمک گروه های مردم نهاد باشیم.

رئیس کارگروه محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، نیز با اشاره به منابع طبیعی زیبای منطقه 5 و ظرفیت تبدیل آن ها به تفرجگاه افزود : سعی بر آن است تا  با کمک سمن ها و خیرین، با توجه به حفظ محیط زیست طبیعی این منطقه، رود دره های کن و فرحزاد، قطب گردشگری تهران شوند .

رجبعلی خسرو آبادی شهردار منطقه نیز افزود : رضایت شهروندان در اولویت است و با مشارکت عمومی در بخش های مختلف، برای رسیدن به فضای مطلوب خدمت به شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز