معرفی ۳ رستوران ورامین به تعزیرات حکومتی

۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۶:۳۸:۰۰
کد خبر: ۷۸۱۵۱۳
معرفی ۳ رستوران ورامین به تعزیرات حکومتی
طرح نظارت ویژه برواحدهای صنفی آشپزخانه و تهیه غذا درشهرستان توسط اعضای کمیسیون نظارت به صورت گشت مشترک در ظهر روز چهارشنبه مورخ هفتم آذرماه صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، طرح نظارت ویژه در قالب گشت مشترک بازرسی و نظارت توسط اعضاء کمیسیون نظارت بر واحدهای صنفی آشپزخانه و تهیه غذا در ورامین که سه واحد به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

 

این گشت مشترک براساس مصوبات جلسه کمیسیون نظارت شهرستان در جهت نظارت مستقیم اعضاء کمیسیون نظارت و با حضور ریاست اداره صنعت ، معدن و تجارت ، نماینده فرمانداری شهرستان ورامین ، رئیس و نماینده گان اتاق اصناف ، شبکه بهداشت و درمان ، اداره اماکن ، شبکه دامپزشکی ، بازرسین این اداره برگزار گردید و طی آن 4 واحد آشپزخانه وتهیه غذا ویک کارگاه قنادی مورد بازرسی قرار گرفتند.

قابل ذکر است دراین بازرسی ها یک کارگاه قنادی به دلیل عدم پروانه کسب و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی اخطار پلمپ دریافت نمود و سه واحد آشپزخانه نیز به دلیل استفاده از مواد اولیه غیربهداشتی و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی مراتب با تشکیل برگ گزارش بازرسی برای متصدیان جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی گردیدند

 درضمن مقدار 40 کیلوگرم انواع گوشت غیر بهداشتی با تایید کارشناس شبکه دامپزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان در محل واحدها معدوم گردید.

از همشهریان محترم در خواست می شود در خصوص فعالیت واحدهای آشپزخانه در صورت مشاهده هر گونه تخلف شامل ، عدم رعایت مسائل بهداشتی ، گرانفروشی و … با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری تماس حاصل نموده تا مراتب به اطلاع بازرسین این اداره برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز