سرپرست استانداری تهران ؛

هیچ تصمیمی برای افزایش نرخ بنزین وجود ندارد/لزوم توجه مسئولین به خدمات‌رسانی مطلوب در شرایط نامطلوب جوی

۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۳:۴۴:۲۱
کد خبر: ۷۸۴۴۱۳
هیچ تصمیمی برای افزایش نرخ بنزین وجود ندارد/لزوم توجه مسئولین به خدمات‌رسانی مطلوب در شرایط نامطلوب جوی
شکرالله حسن‌بیگی، سرپرست استانداری تهران در حاشیه پنجمین نشست فرمانداران شهرستان‌های استان تهران گفت: هیچ تصمیمی برای افزایش نرخ بنزین وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ شکرالله حسن‌بیگی، سرپرست استانداری تهران در حاشیه پنجمین نشست فرمانداران شهرستان‌های استان تهران با تاکید بر لزوم برخورد با اخلال‌گران در بازار گفت: باید در کمیسیون تعزیرات، از اتاق اصناف و بازرگانی دعوت کرده و وضعیت را برای کسانی که قصد اخلال در بازار دارند، به بستر ناامن بدل کنیم.

وی بیان کرد : مردم از ما توقع دارند تا با ابزار قانونی که در اختیار داریم، بر قیمت کالاها، نظارت داشته باشیم.

بیگی تصریح کرد: خوشبختانه بازار وضعیت بهتری در کشور و تهران پیدا کرده و عطش سابق برای خرید ارز و دلار وجود ندارد. البته صداوسیما هم در این بین عملکرد خوبی داشته است. اما در رابطه با کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، فرمانداران باید دقت و حساسیت لازم را به خرج دهند.

وی گفت : همچنین در رابطه با بنزین نیز همانگونه که اعلام شده، بنایی برای افزایش قیمت این کالا وجود ندارد و تنها با بحث ساماندهی کارت‌های سوخت، از قاچاق بنزین جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی در ادامه ضمن اشاره به لزوم آمادگی همه دستگاه‌های خدمات‌رسان در فصل پاییز و زمستان خطاب به مسئولین این حوزه‌ها اظهار داشت: فرمانداران شهرستان‌ها باید نهایت توجه را به خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان در شب‌های برفی و سرد سال داشاته باشند تا مشکلی را از این جهت برای شهروندان نداشته باشیم.

وی با اشاره به لزوم توجه شایسته نسبت به ارتباط وتعامل مناسب میان دستگاه‌های اجرایی استان و دانشگاه‌ها گفت : جلسات خوبی در کمیسیون دانشجویی برگزار کرده و نشستی را نیز با حضور روئسای دانشگاه‌ها داشتیم که در حال حاضر به برکت این تعامل و هم افزایی، مفاهمه خوبی بین استانداری و دانشگاه‌های شهر تهران برای خدمات‌رسانی به دانشجویان به وجود آمده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز