شهردار منطقه۲۲ در جشنواره گل و گیاه حریم منطقه خبر داد:

مجموعه ای از گل و گیاه به مساحت ۱۸ هکتار در بوستان چیتگر در نوروز ۹۸ به بهره برداری می رسد

۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۵:۵۸:۱۰
کد خبر: ۷۸۵۷۶۳
مجموعه ای از گل و گیاه به مساحت ۱۸ هکتار در بوستان چیتگر در نوروز ۹۸ به بهره برداری می رسد
علی نوذرپور گفت: مدیریت شهری منطقه۲۲ به دنبال افزایش رابطه پایدار شهر و روستا است که به نفع دوطرف است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، علی نوذرپور شهردار منطقه۲۲ در اولین جشنواره گل و گیاه که در حریم منطقه۲۲  و با حضور مدیران شهری و دولتی برگزار شد ،طی سخنانی گفت: در حریم منطقه۲۲ پتانسیل های بالقوه ای وجود دارد که با برگزاری اینگونه جشنواره ها میتوانیم باعث رونق کارآفرینی در روستاها شویم.

 

شهردار منطقه۲۲ با قدردانی از همراهی اهالی روستا،دهیاری های واقع در حریم منطقه و فرمانداری تهران، بیان اینکه مدیریت شهری منطقه۲۲ تمام ظرفیت های منطقه و حریم منطقه را بررسی کرده و به شناخت رسیده است، افزود: بدنبال توسعه فرهنگی،اقتصادی و گردشگری به وسیله سرمایه گذاران بخش خصوصی و شهروندان هستیم.

نوذرپور با بیان اینکه سایر شهروندان مناطق دیگر شهر تهران را به گردشگری در حریم منطقه۲۲ دعوت می کنیم، اظهار داشت: با حضور در روستاها، فرهنگ خالص ایرانی  واسلامی به شهروندان منعکس و منتقل می شود.

 

وی در ادامه با بیان اینکه باید از ظرفیتهای اقتصادی و کشاورزی روستا های حریم تهران استفاده کنیم گفت: مجموعه دستگاه های دولتی در کنار شهرداری قرار بگیرند و برای ایجاد درآمدهای پایدار روستاییان کمک کنند.

 

شهردار منطقه۲۲ با بیان اینکه پیمانکاران فضای سبز منطقه را مکلف به حمایت از محصولات گل و گیاه روستا های حریم منطقه می کنیم، افزود: مجموعه ای از گل و گیاه به مساحت ۱۸هکتار   در بوستان جنگلی چیتگر در نوروز ۹۸ به بهره برداری می رسد که انشاالله این فضا را برای عرضه محصولات گل و گیاه روستاییان حریم منطقه ۲۲ قرار خواهیم داد.

نوذرپور با بیان اینکه دولت و مدیریت شهری به دنبال حل مشکلات روستاییان در چارچوب قانون هستند، ادامه داد: ما استخدام شده ایم که به شما خدمت کنیم و بر اساس قانون تمام تلاش خود را  برای توسعه روستاهای واقع در حریم انجام می دهیم.البته انتظار داریم قانون که مصوب مجلس شورای اسلامی است و مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته است محترم شمرده شود.

وی با بیان اینکه به دنبال برند سازی اقتصادی و گردشگری در‌ منطقه و حریم منطقه۲۲ هستیم، اظهارداشت: این برندسازی ها باعث ایجاد مشاغل پایدار برای مردم و ارتقاء فضاهای گردشگری می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز