پرندوار:

نگاه دولت تدبیر و امید بر تسریع در رفع مشکلات روستاییان متمرکز است

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۴:۲۱:۳۶
کد خبر: ۷۸۶۳۹۱
نگاه دولت تدبیر و امید بر تسریع در رفع مشکلات روستاییان متمرکز است
مدیرکل امور روستایی استانداری تهران گفت: نگاه دولت تدبیر و امید بر تسریع در حل مشکلات روستاییان متمرکز است و سندهای بالادستی از جمله سند چشم انداز روستایی و برنامه ششم توسعه نیز بر این مهم استوار است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ معصومه پرندوار  با اشاره به همایش آموزش بخشداران در شهرستان اسلامشهر گفت: این نشست ها در ایجاد وحدت رویه و ساز و کار اجرایی دستگاه های استان تهران نقش بسزایی دارد و باعث می شود تا با تبادل اندیشه میان مدیران مشکلات موجود با انسجام بیشتری رصد  و حل و فصل شود.

وی افزود: همچنین در این نشست ها بر خرد جمعی میان بخشداران و مدیران استانی و شهرستانی تاکید داریم و تلاش می شود با برگزاری این نشست ها از بخشی نگری در مناسبات استان تهران پرهیز شود.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری تهران ادامه داد: از بخشداران می خواهیم ظرفیت حوزه روستایی را که در اختیار دارند به کار گرفته و با همراهی استانداری تهران نسبت به حل مشکلات آن اقدام کنند.

پرندوار با بیان اینکه اکنون بخشداران در همه شهرستان های استان تهران تلاش خود را به کار گرفته اند و مشکلات روستایی را به طور جدی  پیگیری می کنند تصریح کرد: نگاه دولت تدبیر و امید بر تسریع در حل مشکلات روستاییان متمرکز است و سندهای بالادستی از جمله سند چشم انداز روستایی و برنامه ششم توسعه نیز بر این مهم استوار است.

وی در پایان تصریح کرد: همه تلاش خود را به کار گرفته و امیدواریم براساس قانون به توسعه پایدار در روستاها دست یابیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز