با حضور معاون فنی و عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ری ؛

جلسه توجیهی با عنوان «ساخت و ساز در حریم» در بخش قلعه نو برگزار شد

۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۲:۵۳:۱۱
کد خبر: ۷۸۷۰۳۹
جلسه توجیهی با عنوان «ساخت و ساز در حریم» در بخش قلعه نو برگزار شد
با حضور معاون فنی و عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ری جلسه توجیهی با عنوان «ساخت و ساز در حریم» در بخش قلعه نو برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ جلسه توجیهی ساخت و ساز در داخل و خارج بافت روستایی جهت بررسی و تشریح قوانین موجود در بحث ساخت و سازهای داخل و خارج بافت روستاها و نقش دهیاران در جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و فاقد مجوز قانونی با حضور علیرضا صادقی بخشدار قلعه نو؛ موسوی معاون فنی و عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ری و تعدادی از کارشناسان مربوطه و با شرکت دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی روستاهای بخش قلعه نو در محل دهیاری کریم آباد تهرانچی برگزار شد.

در ابتدای  این جلسه بخشدار قلعه نو ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون بحث ساخت و سازها در حربم روستاها از نقش تعیین کننده دهیاری ها در کنترل و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز گفت و افزود: از تمامی دهیاران و شوراها این انتظار می رود که در این امر به کمک بخشداری آمده و با نظارت بیشتر مانع از ساخت و سازهای بی رویه و از بین رفتن زمین های کشاورزی در بخش شوند.

 در ادامه این جلسه موسوی معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان ری ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه بخشداری و بخصوص بخشدار محترم به جهت برگزاری این جلسه اقدام به بیان برخی از مشکلات و ایرادات موجود در بحث ساخت و سازها و تشریح برخی از قوانین مرتبط با آن کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز