تلخ اما شیرین؛

اهدای عضو کودک ۸ ساله به بیماران نیازمند جان دوباره بخشید

۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۴:۴۰:۱۴
کد خبر: ۷۸۷۴۹۰
اهدای عضو کودک ۸ ساله به بیماران نیازمند جان دوباره بخشید
علیرضا صادقی بخشدار قلعه نو گفت: انجام چنین کارهای بی نظیر و بشردوستانه نشان دهنده ارزش والای انسانیت است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ چندی روز پیش فاطمه براتعلی کودک 8 ساله اهل روستای چالطرخان به دلیل سقوط از ارتفاع دچار ضایعه مرگ مغزی شده بود که در این بین خانواده وی  در اقدامی خداپسندانه با اهداء اعضای بدن فرزندشان موافقت کردند و با این کار شایسته به تعدادی از بیماران نیازمند پیوند اعضاء و چشم انتظار زندگی دوباره بخشیدند.

همچنین علیرضا صادقی بخشدار قلعه نو و دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای چالطرخان  به جهت این اقدام خیرخواهانه و بشردوستانه در منزل وی جهت دلجویی و تقدیر و تشکر حضور پیدا کردند و با اهدای لوح سپاس از پدر و مادر فداکار قدردانی کردند.

متن لوح سپاس به شرح ذیل است:

خانواده ی ایثارگر و بخشنده براتعلی؛ از این که با هدف عالی رضایت خداوندی و با ایثار و از خود گذشتگی و با مناعت طبع بی بدیل و عزت نفس بی نظیر به زندگانی و جاودانگی انسان دیگری با عزت و عظمت نگریستید و با کرامات عدیده و وسعت نظر ، جان دیگری به مخلوق خلیق بخشیدید ; به شکرانه ی توفیق و سپاس و در کمال ارادت و اخلاص ; این لوح تقدیر تقدیم حضور ایثار گرانه و محضر رفیع و منیع شما می گردد. با امید به این که همواره  در سلامت ، سعادت ، سیادت و سروری روزگار را با قدرت و اقتدار و سربلند ی سپری سازید و این عمل خدا پسندانه شما مرضی درگاه حق و بهشت برین مأمن و منزلگاه ابدی آن فقید سعید باشد. روحتان شیفته جمال و جلال الهی و مزرع سینه تان از سبزه برکات باقیات الصالحات جاودان باد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز