با عقد تفاهم نامه گردشگری شهرداری قزوین و شهرداری تهران:

تقویت گردشگری پایتخت قاجاری و پایتخت صفوی در دستور کار قرار گرفت

۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۱:۱۷:۳۲
کد خبر: ۷۸۷۶۳۷
تقویت گردشگری پایتخت قاجاری و پایتخت صفوی در دستور کار قرار گرفت
با عقد تفاهم نامه گردشگری شهرداری قزوین و شهرداری تهران تقویت گردشگری پایتخت قاجاری و پایتخت صفوی در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ جلسه کارگروه گردشگری شهر قزوین با حضور حسنعلی اصغری معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین، قافله باشی عضو شورای شهر، زمانی معاون گردشگری و سازمان میراث فرهنگی استان و مدیران سازمان ها ی شهری قزوین و نهادهای مرتبط گردشگری با دعوت از مهدی سیف رئیس ستاد گردشگری برگزار شد.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران، قزوین را یکی از نگین های گردشگری ایران برشمرد و توجه شهرداری قزوین به میراث فرهنگی را ستودنی دانست و اظهار امیدواری کرد در آینده، شهر قزوین به جایگاه مناسبی در گردشگری کشور دست یابد .  در ادامه حسنعلی اصغری معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین گفت: بخشی از ظرفیت های گردشگری ایران در قزوین قرار دارد و امیدواریم با همکاری شهرداری تهران، در تقویت این حوزه موفق تر باشیم .

در این جلسه تفاهم نامه همکاری در زمینه توسعه صنعت گردشگری شهری و فراهم نمودن زمینه ارائه خدمات گردشگری به شهروندان منعقد و به امضاء طرفین رسید.

گفتنی است در پایان جلسه نشان شهروند قزوین به مهدی سیف اهدا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز