توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قدس انجام شد؛

تعویض ۲۶ مورد از قطعات مجموعه های بازی در بوستانهای سطح شهر

۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۲۳:۲۰:۰۴
کد خبر: ۷۹۱۴۹۴
تعویض ۲۶ مورد از قطعات مجموعه های بازی در بوستانهای سطح شهر
مهدی عزیزی، رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قدس، از انجام 26 مورد تعمیر و تعویض قطعات پلی اتیلن پکیج های بازی کودکان در بوستانهای سطح شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ مهدی عزیزی با بیان اینکه ایمن سازی فضاهای بازی کودکان می تواند با افزایش کارایی موجب استفاده بیشتر از بوستان های سطح شهر شود، اظهار داشت: برخورداری از ویژگی های استاندارد در پکیج های بازی پلی اتیلنی و استفاده از کفپوشهای مناسب در محوطه بازی کودکان در بوستان های سطح شهر موجب می شود با جلوگیری از ضرب دیدگی کودکان، کمترین آسیب به ایشان را شاهد باشیم.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قدس،  افزود: با توجه به اینکه این مجموعه ها از جنس پلی اتیلن می باشند ممکن است توسط عوامل طبیعی چون باد و باران و یا ضربه دچار خرابی، فرسایش و شکستگی شوند که حفظ کارایی بوستان های شهری برای جذب کودکان و خانواده ها، لزوم رسیدگی و به روز رسانی این مجموعه ها را بیش از پیش ایجاب می کند.

 وی با اشاره به اینکه برخی از اقدامات در خصوص مناسب سازی و ایمنی کف و کناره های پکیج های بازی با شناسایی نقاط حادثه ساز به صورت دوره ای در دستور کار  این سازمان است، گفت: در همین راستا 26 مورد تعمیر و تعویض قطعات پلی اتیلن در پکیج های بازی بوستان های سطح شهر انجام گرفته است. 

عزیزی در ادامه بیان داشت: بوستان های شهری، با ایجاد تحرک و نشاط اجتماعی نقش مؤثری در گذران اوقات فراغت روزانه ، گردشگری درون شهری و شکل گیری ارتباطات اجتماعی دارند که باید با حفظ ضوابط احداث، نگهداری و تجهیز آنها، کارکردهای این فضاها را در سطح شهر تقویت و در استفاده بهینه از آنها گام برداشت.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قدس، در خاتمه تصریح کرد: در حال حاضر پروژه های متعددی در زمینه بازسازی و احداث بوستان ها در دست اقدام است که امیدواریم بتوانیم با ایجاد فضاهای مجهز، مناسب و تأمین سرانه فضای سبز، پاسخگوی تقاضای شهروندان در این حوزه باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز