اسقف اعظم خلیفه ارامنه در دیدار با استاندار تهران:

ایران از دیرباز مهد ادیان توحیدی و الهی بوده است

۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۹:۰۸:۵۸
کد خبر: ۷۹۵۸۱۶
ایران از دیرباز مهد ادیان توحیدی و الهی بوده است
سرکیسیان گفت: ایران از دیرباز، مهد ادیان الهی و توحیدی بوده و حتی در کتاب مقدس نیز از کوروش کبیر به عنوان مامور از جانب خداوند یاد شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران به مناسبت سالروز ولادت حضرت عیسی مسیح(ع)، عصر امروز (پنجشنبه) با حضور در کلیسای سرکیس مقدس با سبوه سرکیسیان، اسقف اعظم خلیفه ارامنه دیدار و گفتگو کرد.

سبوه سرکیسیان، اسقف اعظم خلیفه ارامنه در این دیدار ضمن تقدیر از حضور محسنی بندپی، استاندار تهران به مناسبت سال نو میلادی در این کلیسا، جشن‌ها و اعیاد مناسبتی ادیان الهی را فرصتی برای شادابی مردم قلمداد کرده و اظهار داشت: این شادی‌ها به جهت ایجاد احترام متقابل و دیدارهای صمیمی اینچنینی، بسیار ارزشمند است.

وی افزود: این باعث شادی است که مردمان ما، بیش از هزاران سال به شکل مسالمت آمیز و صمیمانه کنار یکدیگر زیسته‌اند و همه ما ایرانیان در غم و شادی یکدیگر شریک هستیم. ایران از دیرباز، مهد ادیان الهی و توحیدی بوده و حتی در کتاب مقدس نیز از کوروش کبیر به عنوان مامور از جانب خداوند یاد شده است. 

اسقف اعظم خلیفه ارامنه در ادامه نیز خاطرنشان کرد: ایرانیان و ارامنه از دیرباز به عنوان اقوامی کهن و متمدن، با یکدیگر، ارتباطات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و حتی نظامی داشته‌اند و هیچ ارمنی چه در داخل کشور و چه در سراسر دنیا، به ایران به عنوان کشوری متقاوت نگاه نمی‌کند. با این تفکرات نیز به استاندار تهران درود بی پایان می‌فرستم.

سرکیسیان بیان داشت: بنده در تمام سخنرانی‌های خود، از مردم همواره خواسته‌ام تا برای رهبری و هدایت صحیح این سرزمین دعا کنند. چرا که صلح و آرامش، حیات جامعه را با همدلی و برادری استمرار می‌بخشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز