به همت کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرقدس؛

همایش تجلیل از نخبگان کنکوری برگزار می شود

۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۱:۵۱:۵۵
کد خبر: ۷۹۶۲۵۰
همایش تجلیل از نخبگان کنکوری  برگزار می شود
رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی از تصویب مراسم قدردانی از تلاش دانش آموزان و مربیان آموزشی در کنکور سراسری که حائز رتبه های دو رقمی تا سه رقمی گردیده اند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ دکتر بنفشه رفیعی در جلسه کمیسیون فرهنگی و امور بانوان شورای اسلامی شهرقدس گفت: گذر از سد کنکور دغدغه دانش آموزانی است که سالهای پایانی تحصیلات دبیرستانی خود را می گذرانند و افرادی می توانند این دغدغه ها را به آرامشی وصف ناپذیر تبدیل و موفقیت شورانگیز را کسب کنند که تلاش بسیار نمایند تا با ادامه تلاش در تحصیل علم به عنوان آینده سازان جامعه اسلامی بدرخشند. 

وی افزود: مدیریت شهری در یک حرکت فرهنگی از موفقیت دانش آموزان شهرقدس که حائز رتبه های برتر در کنکور سراسری 97 شده اند و همچنین مربیان آموزشی تاثیر گذار در این موفقیت قدردانی می کند .

دکتر رفیعی اظهار داشت: همچنین مدیریت شهری در زمینه حمایت از نفرات نخبه به ویژه دانش آموزان جهت طی نمودن پله های ترقی، گام های خوبی برداشته است که امیدواریم با همکاری شهروندان و مسئولان شهری و استانی، شاهد ارتقای شاخص های توسعه شهری باشیم.

رییس کمیسیون فرهنگی و امور بانوان شورای اسلامی شهرقدس گفت: در این همایش از 52 دانش آموز نخبه شهرقدسی که رتبه های دو و سه رقمی در کنکور سراسری سال 1397 کسب کردند و 28 مربی آموزشی برتر تجلیل و قدردانی خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز