شهردار کهریزک خبرداد؛

بوستان جدید کاملیا تا بهمن رونمایی می شود

۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۳:۴۵:۰۸
کد خبر: ۷۹۶۷۳۴
بوستان جدید کاملیا تا بهمن رونمایی می شود
نعمت زاده از آغاز عملیات ساخت بوستان مسکن مهر خبر داد و گفت: در راستای افزایش سرانه فضای سبز شهر کهریزک ساخت بوستان 3 هزارمتری مهر در دستور کار واحد منظر و سیمای فضای سبز شهرداری کهریزک قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ شهردار کهریزک گفت: در گذشته سرانه فضای سبز شهر کهریزک حدود۱۷ متر مربع بود اما باتوجه به توسعه شهر و افزایش ساخت و سازها این سرانه با ساخت چندین بوستان جدید با رشد چشمگیری همراه بوده است و هم اکنون ساخت و تجهیز بوستان بزرگ کاملیا در محدوده شهرک‌مسکونی مسکن‌مهر علاوه بر تلطیف هوا و افزایش سرانه فضای سبز در غنی سازی اوقات فراغت اهالی تاثیرگذار است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین سیاست های مدیریت شهری کهریزک تقسیم عادلانه سرانه ها در همه محلات شهر کهریزک است به همین منظور تمامی بوستان های جدید شهر به طور عادلانه در محلات تازه تاسیس و قدیمی فاقد فضای سبز جانمایی و ساخته شده است و بوستان کاملیا در مجاورت شهرک تازه تاسیس مسکن مهر به بیش از ۶۰۰ خانوار ساکن در این شهرک خدمات رفاهی و تفریحی مناسب ارائه می دهد.

نعمت زاده خاطرنشان کرد: درحال حاضر عملیات ساخت این بوستان آغاز شده است که باتوجه به نیازسنجی از موقعیت محله، زمین فوتبال چمن مصنوعی، محوطه بازی کودکان، زمین ورزشی، سرویس بهداشتی، اتاقک نگهبانی و... در این بوستان 3 هزار متری جانمایی و درحال ساخت است.

شهردار کهریزک درپایان افزود: پس از تهیه نقشه های مطالعاتی بوستان،  عملیات خاکبرداری و خاکریزی بوستان درحال اجراست و پیش بینی می شود درصورت مساعد بودن شرایط جوی آب و هوا تا پایان دهه مبارک فجر شاهد افتتاح و رونمایی از این بوستان بزرگ محلی شهر باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز