بازدید میدانی شهردار کهریزک ازپروژه های آماده افتتاح دهه مبارک فجر

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۳:۱۳:۲۲
کد خبر: ۸۰۰۹۴۳
بازدید میدانی شهردار کهریزک ازپروژه های آماده افتتاح دهه مبارک فجر
شهردار کهریزک و معاونان حوزه اجرایی شهرداری با هدف پیگیری روند پیشرفت پروژه ها از طرح های عمرانی در حال اجرا در شهر کهریزک بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ نعمت زاده در حاشیه بازدید میدانی از پروژه های عمرانی درحال اجرا گفت: در طول این بازدید میدانی که با حضور معاون خدمات شهری و مسئولان عمران و فضای سبز صورت گرفت، مراحل پیشرفت فیزیکی بوستان مشاهیر، سوله بحران، ساختان اورژانس، بوستان واقع در تعاونی مسکن مهر، پروژه های ساخت مخازن بتنی و... مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

شهردار کهریزک اظهار داشت: همزمان با طراحی نقشه ها و برآورد اعتبارات هریک از پروژه های عمرانی شهر جدول زمانبندی اجرا و اتمام طرح ها نیز مشخص شده است که باتوجه به فهرست اجرایی پروژه ها از مراحل نهایی هریک از آنها بازدیدهای لازم انجام شد و تذکرات و توصیه های مکرد نظر ارائه داده شدوی اظهار  اشت: هم اکنون فاز اول بوستان مشاهیر و بوستان بزرگ شهرک تعاونی مسکن مهر که به نام بوستان " کاملیا" نامگذاری شده است دو پروژه ای است که در طول دهه مبارک فجر  افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی در تکمیل این خبر گفت:باتوجه به سرمای هوا و بارندگی های فصلی و وقوع برخی از مشکلات پیش بینی نشده، پروژه های در دست اجرا بدون تاخیر و با کیفیت مطلوب آماده بهره برداری است.

شهردار کهریزک در پایان خاطرنشان کرد: با بهره برداری از دو بوستان جدید در ۲۲ بهمن سرانه  فضای سبز این شهر با رشد چشمگیری همراه خواهد بود و از سرانه های استان تهران نیز پیشی خواهد گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز