فرماندار ملارد ؛

شفاف سازی و امید بخشی به مردم از وظایف کلیدی روابط عمومی هاست

۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۴:۱۱:۴۹
کد خبر: ۸۰۲۸۰۳
شفاف سازی و امید بخشی به مردم از وظایف کلیدی روابط عمومی هاست
توکلی کجانی فرماندار شهرستان ملارد گفت: شفاف سازی و امید بخشی به مردم از وظایف کلیدی روابط عمومی هاست.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ توکلی کجانی فرماندار شهرستان ملارد درنخستین نشست مجمع روابط عمومی های این شهرستان با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) گفت: شفاف سازی و امید بخشی به مردم از وظایف کلیدی روابط عمومی هاست.

فرماندار ملارد  افزود: حوزه کاری روابط عمومی‌ها بسیار گسترده است و باید با نوآوری و دلسوزی، خدمات را شفاف، دقیق به سمع ونظر مردم برسانند.

توکلی کجانی با بیان اینکه روابط عمومی اگر عملکرد خوبی نداشته باشد می تواند در روند عملکرد دستگاه خلل وارد کند اظهارداشت: روابط عمومی ها باید در فضای امید بخشی  و اعتماد سازی به ویژه در قشر جوانان حرکت کنند چرا که جوانگرایی از رویکردهای اصلی نظام و دولت تدبیر و امید است.

نماینده عالی دولت در شهرستان ملارد گفت: روابط عمومی ها در استان و شهرستان باید شورائی باشد تا مسائل را با خرد جمعی و اتفاق نظر پیگیری نمایند.

وی افزود: نگاه به روابط عمومی در ادارات در سطح استان تغییر کرده است و بر اساس دستور استاندار محترم ادارات باید به این واحد نگاه ویژه داشته تا عملکرد دستگاه ها به اطلاع مردم رسانده شود.

وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها علاوه بر اطلاع رسانی خدمات، باید با مردم  ارتباط دوسویه داشته و مسائل و مشکلات را از طریق سازمان خود پیگیری نمایند.

 راه اندازی سایت اطلاع رسانی شهرستان، انتشار به موقع اخبار، بروزسانی سایت خبری ادارات و پیگیری مراسمات جشن ۴۰ سالگی انقلاب از خواسته های توکلی کجانی در این نشست بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز