در آستانه چهلمین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی ایران:

مسئولین شهر پرند با آرمان های امام راحل (ره) تجدید میثاق کردند

۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۲:۵۷:۰۵
کد خبر: ۸۰۶۹۰۰
مسئولین شهر پرند با آرمان های امام راحل (ره) تجدید میثاق کردند
حجت الاسلام و المسلمین عبدالله زاده پاشاکی گفت، در این چهل سال جمهوری اسلامی با وجود چالش های مختلف و تحمل سختی ها و تمام سنگ اندازی های دشمنان خود، به حمدالله توانسته در عرصه های مختلف علمی، نظامی، فنی و ... جایگاه خود را در سطح جهانی پیدا کند و این را مدیون تلاش ها و رهنمون های رهبر کبیر انقلاب، امام راحل (ره) و خون پاک شهیدان هستیم.

 به گزارش خبرگزاری برنا تهران، در آستانه چهلمین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، مهندس آگشته شهردار پرند به همراه حجت الاسلام و المسلمین عبدالله زاده پاشاکی امام جمعه پرند، حجت الاسلام و المسلمین بابایی مدیر محترم حوزه علمیه پرند، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری، مدیر عامل حمل و نقل و جمعی از روحانیون و آحاد مردم ولایت مدار شهر پرند صبح امروز با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان های امام راحل تجدید بیعت کردند.

 

 

 حجت الاسلام و المسلمین عبدالله زاده پاشاکی ضمن عرض تسلیت ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) با تأکید بر اینکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران امروزه حتی برای دشمنان انقلاب نیز قابل انکار نیست، تصریح کرد: در این چهل سال جمهوری اسلامی با وجود چالش های مختلف و تحمل سختی ها و تمام سنگ اندازی های دشمنان خود، به حمدالله توانسته در عرصه های مختلف علمی، نظامی، فنی و ... جایگاه خود را در سطح جهانی پیدا کند و این را مدیون تلاش ها و رهنمون های رهبر کبیر انقلاب، امام راحل (ره) و خون پاک شهیدان هستیم.

 

امام جمعه پرند در ادامه افزود: امسال دهه فجر به نام فجر فاطمی نامیده شده است و باید از برنامه‌های این دهه بهره‌مند شویم.

 

امام جمعه پرند با تأکید بر اینکه امام راحل (ره) به ما ارزش داد، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) حکومت اسلامی را ایجاد کرد که آرزوی بسیاری از علما در عصر غیبت حضرت ولی عصر (عج) بود.

 

حجت الاسلام پاشاکی در پایان تصریح کرد: امام راحل (ره) به فقرا توجه بسیاری می‌کرد، کمیته امداد و بنیاد مستضعفان را ایجاد کرد تا همه بدانند این حکومت برای فقرا و مردم ضعیف است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز