استاندار تهران در مراسم تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) :

امام راحل عزت و سربلندی را برای همه آزادگان جهان به ارمغان آورد/خدمت بی منت به مردم رمز عبور از بحران های اقتصادی استه/ توجه به اشتغال جوانان کشور وظیفه ذاتی دولت است

۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۵:۵۳:۰۶
کد خبر: ۸۰۸۲۲۵
امام راحل عزت و سربلندی را برای همه آزادگان جهان به ارمغان آورد/خدمت بی منت به مردم رمز عبور از بحران های اقتصادی استه/ توجه به اشتغال  جوانان کشور  وظیفه ذاتی دولت است
استاندار تهران در مراسم تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) گفت: توجه به اشتغال جوانان کشور وظیفه ذاتی دولت است.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ مراسم تجدید میثاق استاندار  تهران و مسئولین اجرایی استان  با آرمان های امام (ره) و شهدا در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) امروز برگزار شد.

محسنی بندپی استاندار تهران گفت : امام راحل عزت و سربلندی را برای همه آزادگان جهان به ارمغان آورد، حضور  در بارگاه ملکوتی امام(ره) فرصتی مغتنم برای تجدید میثاق  با آرمان های امام (ره) و خدمت بی منت به مردم است.

وی افزود : اگر امروز امنیت و مقاومت در کشور است مرهون اندیشه های امام(ره) و تبعیت از مقام معظم  رهبری است.

وی گفت : امروز مفتخریم که در بخش های مختلف توسعه ای در منطقه حرف اول را می زنیم و این مایه مباهات است.

بندپی ادامه داد: وحدت اقشار جامعه در تبعیت از قانون اساسی و تبعیت از ولایت فقیه بود یکی از اندیشه های ناب امام است، خدمت بی منت به مردم رمز عبور از بحران های اقتصادی است.

وی افزود: همه ما مکلف یم تا با کم کردن فاصله بین مردم و مسئولین به مردم خدمت کنیم.

وی گفت :توجه به اشتغال  جوانان کشور  وظیفه ذاتی دولت است.

بندپی در ادامه گفت:مسئولین استان تهران در  بارگاه ملکوتی امام (ره) سوگند می خوریم  که به آرمان های امام (ره) وفادار و پیرو مقام معظم رهبری باشیم  و همواره برای خدمت رسانی  در میان مردم باشیم.

 

photo_2019-02-03_16-36-39

photo_2019-02-03_16-36-43

photo_2019-02-03_16-36-45

photo_2019-02-03_16-36-47

photo_2019-02-03_16-36-48

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز