مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران مطرح کرد:

بانوان کارآفرین پرچمداران جریان اشتغال جدید

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۰۱:۰۵
کد خبر: ۸۱۳۴۹۸
بانوان کارآفرین پرچمداران جریان اشتغال جدید
صابر پرنیان گفت: بانوان کارآفرین پرچمداران جریان اشتغال جدید هستند این دسته از فعالان اقتصادی برای اشتغال و کارآفرینی ایده‌های تازه دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، صابر پرنیان در جمع بانوان برندآفرین کشور گفت: بخش آموزش و پرورش کشور باید تلاش کند تا روحیه کارآفرینی را در نسل جدید پرورش دهد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران تاکید کرد: متاسفانه ما به جای اینکه کارآفرین پرورش دهیم به دنبال افزایش تعداد کارمند هستیم و این رویکرد برای ادامه مسیر توسعه در کشور مناسب نیست.

پرنیان با اشاره به اهمیت برندسازی برتر گفت: برندسازی به معنای برتری در بازار است، امروز مشتری از کارآفرینان میخواهد تا جنس و کالای برتری را تولید و به بازار عرضه کنند.

وی با تاکید بر اینکه برند سازی خلق ثروت است، اطهار کرد: برندسازی یکی از گلوگاه های اقتصاد کشور بشمار می‌رود و باید به عنوان راهکار اصلی در تولید ثروت نهادینه شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی تهران گفت : خانم ها اصولا چشم اندازشان نسبت به آقایان بیشتر است و از خودگذشتگی بیشتری دارند.

پرنیان با تاکید بر حمایت از بانوان کارافرین در شهرک‌های صنعتی گفت: در حوزه شرکت شهرکهای صنعتی تهران آماده هستیم تا از بانوان کارآفرین حمایت کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز