با هدف افزایش سرانه های ورزشی؛

سالن ورزشی چند منظوره در منطقه یک شهر قدس احداث می شود

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۲:۱۱:۵۳
کد خبر: ۸۱۳۵۹۲
سالن ورزشی چند منظوره در منطقه یک شهر قدس احداث می شود
مسعود مختاری شهردار قدس، با اشاره بر ضرورت توجه به ارتقای سرانه های ورزشی در سطح شهر، از احداث سالن ورزشی چند منظوره در جنب ساختمان منطقه یک با برآورد هزینه تقریبی پنجاه میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ مسعود مختاری ضمن تأکید بر ضرورت ساخت پروژه های عمرانی در حوزه ورزش، اظهار داشت: به منظور ارج نهادن به جایگاه ورزش و تحقق اهداف پیش بینی شده در برنامه ششم توسعه در زمینه ارتقای جایگاه ورزش و افزایش سطح آمادگی جسمانی و سلامت جامعه، ضرورت دارد در این حوزه اقدامات عمرانی صورت گیرد.

شهردار قدس افزود: در همین راستا این شهرداری با نگاهی ویژه به ترویج و توسعه امر ورزش و افزایش سرانه های ورزشی در سطح شهر، ساخت پروژه های ورزشی را در دستور کار خود قرار داده و اقدام به احداث پروژه های ورزشی متعدد و همچنین تجهیز اماکن و مجموعه های ورزشی کرده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر عملیات عمرانی احداث سالن چند منظوره ورزشی جنب ساختمان منطقه یک در حال انجام می باشد، تصریح کرد: این سالن ورزشی چند منظوره که شامل سالن بسکتبال، والیبال و فوتسال می باشد با برآورد هزینه تقریبی پنجاه میلیارد ریال در دو بخش سوله ورزشی به مساحت 870 متر مربع و با ظرفیت 300 نفر تماشاگر و قسمت اداری با مساحت زیربنای 540 متر مربع در دو طبقه 270 متری در حال احداث است.

مختاری افزود: این سالن ورزشی شامل بخشهایی چون اتاق مربیان، اتاق کنترل، رختکن، اتاق کمک های اولیه، اتاق اداری، کافه تریا، آشپزخانه، سرویس بهداشتی، و غیره می باشد که در حال حاضر خاکبرداری سطحی، ریشه کنی گیاهان و آماده سازی محل پی کنی، جابه جایی باکسهای بتنی و انتقال خاکهای برداشت شده به محل تخلیه نخاله صورت گرفته که با اتمام این اقدامات، قالب بندی و آرماتوربندی، اجرای فندانسیون و بتن ریزی در حال انجام می باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز