دیدار فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با فرماندار شهرستان ملارد

۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۲:۴۲:۰۵
کد خبر: ۸۱۴۰۹۰
دیدار فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با فرماندار شهرستان ملارد
سردار خانچرلی فرمانده نیروی انتظامی غرب استان تهران با توکلی کجانی فرماندار شهرستان ملارد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ در این دیدار که رئیس بازرسی نیروی انتظامی غرب استان تهران ، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، رئیس اداره عقیدتی سیاسی و رئیس پلیس راهور شهرستان ملارد ، معاون فنی عمرانی فرمانداری و بخشدار مرکزی این شهرستان حضور داشتند، درباره آخرین وضعیت ساختمان فرماندهی ، پرسنل و کارکنان ، تجهیزات و لجستیک نیروی انتظامی شهرستان ملارد و همچنین ضرورت تقویت و توسعه آنها با توجه به جمعیت این شهرستان ، رایزنی و تبادل نظر صورت گرفت .

سردار خانچرلی فرمانده نیروی انتظامی غرب استان تهران در این نشست حضور پررنگ نیروی انتظامی در سطح جامعه را باعث کاهش آسیب های اجتماعی و تاثیرگذار در برخوردهای قانونی و بازدارنده با متخلفین عنوان کرد وی انجام کارها به صورت جهادی و انقلابی و نظارت مستمر بر امورات را مورد تاکید قرار داده و خاطر نشان کرد: ساختمان اداری دستگاهها و سیمای ظاهری آنها باید با شان و جایگاه آنها همخوانی داشته باشد که انتظار میرود برای ساختمان در دست ساخت فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان ملارد این مهم مدنظر قرار گیرد .

توکلی کجانی فرماندار شهرستان ملارد هم در سخنانی به لزوم توسعه فضاهای فرهنگی و اجتماعی و زیرساخت شهری در سطح شهرها و روستاها اشاره کرده و گفت :نپرداختن به مسائل اجتماعی باعث بروز برخی مشکلات و حجم کارها در دستگاههای متولی را افزایش می دهد لذا بر همین اساس انتظار می رود همه دستگاهها به ویژه مدیریت شهری پای کار آمده و نقش کلیدی خود را ایفا کنند .

وی در ادامه جمعیت و مهاجر پذیری شهر ملارد در سال های اخیر را یادآور شد و از اعلام آمادگی این شهرستان برای راه اندازی کلانتری در نقاط پرجمعیت و آسیب پذیر خبر داد.

توکلی کجانی داشتن اراده، تغییر نگرش و وجود همدلی در بین مدیران را از عوامل اساسی در پیشبرد کارها برشمرد و گفت :تجربه نشان داده در برخی موارد با محدود کردن کاری از پیش برده نمی شود .

گفتنی است سرعت بخشیدن به تکمیل و تجهیز ساختمان فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان ملارد و توسعه آن با استقرار پلیس های تخصصی از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست به آن پرداخته و درباره آن همفکری صورت گرفت .   

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز