فرماندار قرچک:

تمام ملزومات استقبال از مسافران نوروزی در قرچک آماده شود

۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۲:۴۷:۵۴
کد خبر: ۸۱۴۰۹۲
تمام ملزومات استقبال از مسافران نوروزی در قرچک آماده شود
سرپرست فرمانداری قرچک گفت: اهتمام به اجرای دستورالعمل های دریافت شده از استان برای ستاد خدمات سفر ضروری است و بر اساس این ستاد باید تمام ملزومات استقبال از مسافران نوروزی آماده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ بهمن خطیبی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان، از معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری خواست در راستای اجرای صحیح مصوبات این ستاد، به طور مرتب از ادارات عضو گزارش کار خواسته شود.

وی بر ساماندهی بازار و نظارت بر گران فروشی و کم فروشی ها و برخورد با تخلفات احتمالی در ایام پایانی سال و همچنین ایام نوروز تأکید کرد.

خطیبی همچنین خواستار ساماندهی وانت بارهای میوه شد و از شهرداری خواست برای آنها مکان خاصی در نظر بگیرد.

این مسئول همچنین از ادارات فرهنگی خواست برای ایام پایان سال و همچنین نوروز جنگ شادی برگزار کنند.

وی نظارت بر عطاری ها که با سلامت مردم سر و کار دارند را خواستار شد و از ادارات مربوطه خواست برای جلوگیری از قاچاق کالا و اقلام ضروری مردم نیز گشت های نظارتی را در ایام نوروز فعال کنند.

سرپرست فرمانداری قرچک از شهرداری خواست تا علائم راهنمایی اماکن و ادارات را برای استفاده مسافران نوروزی و شهروندان در سطح شهرستان نصب کنند.

وی همچنین رفع مشکلات نقاط حادثه خیر جاده ای را خواستار شد و گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز، این مهم باید در دستور کار قرار گیرد تا از خطرات و تلفات جانی و مالی هم برای شهروندان و هم برای مسافران کاسته شود.

گفتنی است در این جلسه معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری وظایف هر دستگاه را ابلاغ کرد و ادارات نیز برای اجرای مصوبات ستاد خدمات سفر اعلام آمادگی کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز