بیانیه هادی تمهیدی فرماندار پاکدشت

۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۷:۵۹:۰۴
کد خبر: ۸۱۵۸۷۳
بیانیه هادی تمهیدی فرماندار پاکدشت
هادی تمهیدی فرماندارپاکدشت در پی حوادث اخیر این شهرستان بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش حبرگزاری برنا تهران ؛ متن پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

وحدت کلمه،رمز پیروزی ملت ایران در مراحل مختلف بوده و امروز نیز مهم ترین وسیله ی ملت ما برای مقابله با تحریک ها و توطئه هاست.(مقام معظم رهبری)

با عنایت به اینڪه در چند روز اخیر موضوعاتی در خصوص #استکبار_ستیزی در شهرستان اتفاق افتادکه موجب تکدر خاطر دلسوزان نظام و انقلاب گردید،

در راستای تحقق سخنان مقام معظم رهبری با محوریت منویات معظم له دربیانیه گام دوم انقلاب وبه منظور حفظ وحدت و برادری و آرامش عمومی و جلوگیری از سوء استفاده عناصر معاند و بدخواهان ملت ولایتمدار ایران ، بدینوسیله از عموم علاقمندان به نظام و انقلاب اسلامی دعوت می کنم با پرهیز از ایجاد تفرقه  ، در کنار یکدیگر موجبات انسجام بیشتر برای خدمت شایسته به مردم ورفع مشکلات معیشتی آنها وایجادبستر لازم برای آبادانی شهرستان را فراهم نماییم.

رجاء واثق دارم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایت کار و فرزند ناخلفش اسرائیل غاصب همچون گذشته مقهور عظمت ملت ایران خواهند بود .

فرزندان شما در فرمانداری شهرستان. همانند دیگر نهادهای انقلابی کمال نفرت و  انزجار خود را از  آمریکای جهانخوار و مستکبرین عالم اعلام می دارند و اگر این فرزند معذور موجب تکدر خاطر خانواده معزز شهدا شده است می خواهم که فرزند خود را حلال کنند.

سرباز کوچک نظام و انقلاب  

هادی تمهیدی           

فرماندار شهرستان پاکدشت

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز