پرنیان از معاون رییس جمهور خواستارشد؛

حمایت از فعالیت دانش‌بنیان‌ها در شهرک‌های صنعتی

۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۴:۳۳:۴۸
کد خبر: ۸۱۹۶۰۲
حمایت از فعالیت دانش‌بنیان‌ها در شهرک‌های صنعتی
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران در حاشیه بازدید سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور از واحدهای دانش بنیان در شهرک صنعتی پرند از وی خواست برای حمایت از واحدهای صنعتی فناور و دانش بنیان در شهرک‌های صنعتی استان تهران، جلسه مشترک و مستمر با حضور تولیدکنندگان و صنعتگران برگزار شود تا مشکل این واحدها حل شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور بهمراه صابر پرنیان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران، سید مهدی ساداتی فرماندار، امام جمعه پرند، شهردار و اعضای شورای شهر پرند و سایر مدیران مربوطه از شرکت‌های دانش‌بنیان در شهرک صنعتی پرند بازدید کرد.

ستاری در این بازدیدها گفت: دولت در حمایت از توسعه شرکتهای دانش بنیان برنامه ریزی مناسبتی را انجام داده است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با بیان اینکه علم دانش‌بنیانی بیش از هر ویژگی دیگری به محیط توجه دارد اظهار کرد: بازدیدهای دوره‌ای از شرکت‌های دانش‌بنیان برای بررسی مشکلات این شرکت‌ها و ارائه راه‌حل و محیط کسب و کار مناسب به صورت میدانی است.

ستاری ادامه داد: حجم شرکت‌های دانش‌بنیان در کشور بالا است و با جدیت پیگیر برطرف کردن مشکلات گمرگی، بیمه‌ای و سرمایه در گردش این شرکت‌ها هستیم و با توجه به اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان از نوع کسب و کار نوین هستند برای توسعه و ارتقاء این شرکت‌ها برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته است.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور سپس با اشاره به حوزه فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در پرند بیان کرد: یکی از شرکتها مربوط به تعمیر هواپیماهای مسافربری است که آن را باید یک کار فوق العاده دانست.

ستاری در ادامه ابراز کرد: این شرکت‌های در زمینه تولید تابلوهای فرمان آسانسور، تابلوهای برق الکترونیک  فعالیت دارند که زمینه اشتغالزایی بیش از  ۵۰۰ نفر را به صورت مستقیم فراهم کرده است.

مطالبه خواسته صنعتگران

صابر پرنیان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران نیز در حاشیه این بازدید به مشکلات فعالان حوزه فناوری و دانش‌بنیان در شهرک‌های صنعتی تهران اشاره کرد و خواستار برگزاری جلسه مشترک و مستمر با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور، صنعتگران و فعالان حوزه فناوری در شهرک‌های صنعتی شد تا مشکلات این فعالان اقتصادی رفع شود.

 ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور نیز با تایید  موضوعات مطرح شده در پاسخ گفت: بحث اصلی ما نیز همین است و باید در جلسه ای مشترک برای پیگیری و رفع مشکلات این واحدها اقدام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز