کلانتری در بازدید از شهرستان بهارستان:

رسیدگی به آلودگی های موجود در مرز بهارستان و شهرستان های همجوار باید در اولویت قرار گیرد

۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۲:۱۱:۱۹
کد خبر: ۸۲۰۹۶۰
رسیدگی به آلودگی های موجود در مرز بهارستان و شهرستان های همجوار باید در اولویت قرار گیرد
کلانتری در بازدید از شهرستان بهارستان گفت : رسیدگی به آلودگی های موجود در مرز بهارستان و شهرستان های همجوار باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران طی سفر به شهرستان بهارستان ضمن دیدار با کارکنان اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان از عرصه پیشنهادی احداث مجتمع کارگاهی مبل و محصولات چوبی شهرستان در نسیم شهر بازدید کرد.

کیومرث کلانتری ضمن حضور در اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان، در نشست با کارکنان و محیط بانان این اداره و شنیدن مشکلات و کمبود امکانات، بیان داشت: اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران تمام توان خود را برای بهبود وضعیت کنونی ادارات شهرستانی به کار می برد.

وی افزود: با علم به قرارگیری در زمان جنگ اقتصادی ضروری است همچون گذشته که با پیروی از سخنان رهبری و اتکاء به ایمان از سایر توطئه های دشمن سربلند بیرون آمده ایم، با استفاده از تجهیزات موجود، افزایش انگیزه و با حفظ کرامت انسانی و تکریم ارباب رجوع در کنار رعایت کامل قوانین و مقررات،بیش از گذشته در راستای وظایف سازمانی گام برداشته و انجام وظیفه نماییم .

کلانتری در ادامه با اشاره به اینکه اقدام بموقع ارگان های مسئول در مدیریت پسماند به ویژه نخاله های ساختمانی و همکاری بین بخشی آنها در گشت و پایش ها بویژه در موضوع پسماند سوزی ضروری است، اظهار داشت:رسیدگی به شکایات مردمی از آلودگی های موجود در مرز شهرستان بهارستان و شهرستان های همجوار نیز باید در اولویت قرار گیرد.

گفتنی است مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران همچنین به منظور بررسی موقعیت استقرار مجتمع کارگاهی مبل و محصولات چوبی در نسیم شهر از عرصه پیشنهادی بازدید کرد و نماینده مالکین زمین در خصوص این پروژه توضیحاتی را بیان و کارشناسان این اداره نیز مشکلات زیست محیطی احداث مجتمع کارگاهی در این بخش از نسیم شهر را تشریح و با حضور مدیرکل بررسی کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز