فرماندار ری:

شورای فرهنگی محلات و روستاهای "ری" تشکیل می شود

۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۹:۳۰:۱۵
کد خبر: ۸۲۲۶۰۷
شورای فرهنگی محلات و روستاهای ری تشکیل می شود
هشتاد و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری با حضور حجت الاسلام شاهچراغی امام جمعه شهرری، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، مجتبی خانجانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ویژه شهرستان ری، فرهاد افشار شهردار منطقه ۲۰ و سایر مسؤولان دستگاه های فرهنگی شهرستان ری به میزبانی شهرداری منطقه ۲۰ برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در این نشست با تأکید بر استفاده از ظرفیت و پتانسیل محلات گفت: محلات روستایی و شهری در شهرستان ری از ظرفیت ها و پتانسیل های بالایی برخوردار است و بر همین اساس باید در سال آینده شورای فرهنگی محلات و روستاها شهرستان شکل گیرد.

وی با اشاره به اجرای تقویم مناسبتی در شهرستان ری از سال ۹۸، اضافه کرد: نخبگان هر محله شناسایی شده و از آنها در اجرای امور فرهنگی و اجتماعی استفاده شود تا در شهرستان شاهد پیشرفت فرهنگی باشیم.

معاون استاندار تهران با بیان اهمیت فرهنگ در کشور برای رسیدن به اهداف بزرگ و متعالی، خاطرنشان کرد: در آغاز دهه پنجم انقلاب باید بیانیه مهم رهبری در آغاز گام دوم در ادارات اجرایی شود و به موضوعات فرهنگی باید دقیق و ریز پرداخته شود که حرکت کشور به سوی تعالی و پیشرفت و رسیدن به سعادت مورد نیاز مردم در راستای عمل به محورهای این بیانیه کارگشا است.

جمالی پور مسائل فرهنگی را زیربنای توسعه کشور دانست و افزود: فرهنگ می تواند جامعه را به سر منزل مقصود برساند و برای هر کسی در جامعه فرهنگ یک نیاز جدی و مهم است.

وی تصریح کرد: امروز کشور با مسایل مختلفی مواجه بوده  که این مشکلات نشان دهنده توجه بیشتر به مقوله فرهنگ است چرا که فرهنگ سازی در تمامی زمینه ها موجب رفع مشکلات و معضلات کشور می شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان با بیان اینکه برکات متعددی در بیانیه گام دوم انقلاب رهبری وجود دارد، یادآور شد: نخبگان جامعه باید بیانیه رهبری را به صورت علمی و کاربردی نگاه کرده و فارغ از برداشت های سطحی به لایحه های فکری و فرهنگی آن بپردازند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز