سردار خانچرلی خبر داد:

خدمات رسانی نوروزی نیروی انتظامی در سطح غرب استان با بکارگیری ۴۸۰۰نفر نیرو

۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۱:۱۰:۲۶
کد خبر: ۸۲۵۸۹۹
خدمات رسانی نوروزی نیروی انتظامی در سطح غرب استان با بکارگیری ۴۸۰۰نفر نیرو
سردار خانچرلی از بکار گیری ۴۸۰۰ نیروی انتظامی در ایام عید در سطح غرب استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سردار خانچرلی فرمانده نیروی انتظامی استان تهران در نشست خبری امروز در جمع خبرنگاران گفت :  1300 نفر سارق در شهرستانهای غرب استان تهران طی سال97 دستگیر شدند.

وی گفت : جرایم سایبری با افزایش چشمگیری روبرو شده است دراین فضا شاهد سیر صعودی هستیم.

وی افزود : همچنین تعداد گشتی‌ها و پایگاه‌های پلیس را نیز افزایش داده ایم و با پیگیری و بررسی های جدی امیدواریم  این مساله را حل کنیم .

وی تصریح کرد:  67 درصد  کالای قاچاق به ارزش بیش از1500 میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

فرمانده نیروی انتظامی تهران گفت : درسال جاری با اقدامات خوب دستگاه های مربوطه و فرهنگ سازی های مناسب با استقبال بی نظیر مردم روبرو شد.

وی افزود: بیش از 320 هزار انواع مواد محترقه را کشف و ضبط کرده ایم که تعدادی هم در این رابطه دستگیر شده اند.

سردار خانچرلی ادامه داد:  درحوزه تعویض پلاک 74 هزار پلاک خودرو در مراکز پلیس تعویض شد که بیش از60 هزار گواهینامه صادر کردیم.

وی اظهار داشت؛ دراواخر سال جاری اقدام به کنترل هوشمند در حوزه های راهنمایی رانندگی و گشت های شهری کرده ایم که این کار ، هدفمند سازی امور پلیس را بدنبال دارد. ما  اعلام کردیم که تمام شهرستانها باید مجهز به دوربین باشند تا هرچه بهتر بتوان در حوزه های مختلف از آنها استفاده کرد.

سردار خانچرلی بیان داشت: هرگونه جابجایی در ایام نوروز باید با مجوز کلانتری پلیس انجام شود.

سردار خانچرلی همچنین گفت : : اعتماد مردم به نیروی انتظامی و تماس با سامانه ۱۱۰ در سال جاری ۲۳ درصد نسبت سال گذشته افزایش داشته است که از ۱۶۳۴ هزار تماس در غرب استان ۷۳۶ هزار تماس عملیاتی شد که در زمینه حوزه عملیاتی این گونه تماس ها نیز ۴۱ درصد رو به افزایش بود.

فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت،پلیس مخالف شادی مردم در مراسم چهارشنبه سوری در شامگاه روز سه شنبه نیست و هدفش آرامش شهروندان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز