تشکیل دومین جلسه (ستاد استقبال از بهار) در بخش قلعه نو

۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۳:۳۸:۱۷
کد خبر: ۸۲۵۹۹۲
تشکیل دومین جلسه (ستاد استقبال از بهار) در بخش قلعه نو
دومین جلسه ستاد استقبال از بهار،با حضور بخشدار و دهیاران روستاهای بخش قلعه نو برگزاشد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ این جلسه که به ریاست علیرضا صادقی بخشدار قلعه نو تشکیل گردید، دهیاران به بیان گزارشاتی از اقدامات صورت یافته و در حال اجرا در سطح روستاها پرداختند.

در ابتدای این جلسه، بخشدار قلعه نو ضمن تقدیر و تشکر از تمامی اقدامات انجام پذیرفته در سطح بخش و عوامل اجرایی آنها، با ذکر این نکته که ما باید به نحوی برنامه ریزی و عمل کنیم که مردم با تمام وجود فرارسیدن عید و فصل نو را احساس کنند بیان کرد: در برگزاری آیین کهن نوروز ما بایستی به همان میزان که به زیباسازی و بهسازی محیط شهرها و روستاهایمان  توجه می کنیم، به اقدامات فرهنگی، اجتماعی و هنری نیز توجه نماییم. 

صادقی ادامه داد: نوروز بخشی از هویت ملی ما و فرصتی مغتنم در جهت بالا بردن شور و نشاط، سرزندگی و نوع دوستی  در سطح جامعه است. از همین رو همه ما بعنوان مسئولان اجرایی و نظارتی در بخش قلعه نو باید توجه ای ویژه به اقدامات فرهنگی و برگزاری مراسم ها، جشنواره ها و برنامه های متناسب با حال و هوای نوروز داشته باشیم.

لازم به ذکر است بهسازی و زیباسازی معابر، بهبود سطح روشنایی و نور پردازی فضاهای عمومی، رنگ آمیزی دیواره ها، کاشت گل و گیاه، برگزاری مراسمات جشن و شادی، بازدید از خانواده معظم شهداء و انجام برنامه های خیریه و عام المنفعه در سطح روستاها از جمله برنامه های صورت گرفته توسط دهیاری های بخش قلعه نو در راستای استقبال از بهار و فرارسیدن سال نو می باشد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز