حضور فعال ستاد مدیریت بحران استان تهران در مناطق سیل دیده استان گلستان

۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۱۶:۰۰:۱۲
کد خبر: ۸۲۶۹۵۴
حضور فعال ستاد مدیریت بحران استان تهران در مناطق سیل دیده استان گلستان
گروه های امدادی ستاد مدیریت بحران با تلاش شبانه روزی، کمک به آسیب دیدگان مناطق سیل زده را آغاز کرده اند و به دستور محسنی بندپی، استاندار تهران بخشی از کمک رسانی وامور مربوط به این مناطق درحال پیگیری است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ وقوع سیل در مناطقی از استان های گلستان و مازندران خسارات بسیاری را به روستاهای این دو استان وارد کرده تا جایی که برخی از روستاها در این مناطق دچار آسیب های جدی شده و در محاصره آب قرار گرفتند. 

بارش سیل آسا یکشنبه هفته جاری در مازندران ۱۲ شهرستان این استان را درگیر کرد و با وجود بسیج عمومی همچنان اثرات سیل در این استان نمایان است.

بارندگی اخیر توام با طوفان خسارات زیادی در گلستان برجای گذاشت و جان ۲ کودک را در شهرهای کلاله و مینودشت گرفت.

از همان ساعات ابتدایی وقوع سیل در شمال کشور، تیم های امدادی از استانهای همجوار وارد عمل شده و به دستور محسنی بندپی،استاندار تهران شهرداری های استان تهران برای تجهیز امکانات و تأمین مایحتاج ضروری وارد عمل شدند.

اعزام گروه های مدیریت بحران به مناطق سیل دیده روستای آق قلا و سایر مناطق آسیب دیده سیل اخیر در استان گلستان به همراه محموله های کمک رسانی در حال انجام است.

کاروان های امدادی با مدیریت استانداری تهران همچنان در حال اعزام به مناطق سیل دیده هستند.

براساس آخرین گزارش ها تاکنون؛۸ هزار نفر اسکان اضطراری شده‌اند، ۵۶ هزار نفر خدمات امدادی داشته‌اند و آب ۱۰ هزار منزل نیز تخلیه شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز