تشکیل ستاد بحران شهرک‌های صنعتی استان تهران

۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۵:۴۱:۰۲
کد خبر: ۸۲۷۵۳۳
تشکیل ستاد بحران شهرک‌های صنعتی استان تهران
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران از تشکیل ستاد بحران شهرک‌های صنعتی استان تهران در راستای صیانت از زیرساخت‌ها، سرمایه گذاری‌ها، واحدهای صنعتی و تولیدی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مهندس صابر پرنیان در پیامی برای مقابله با آسیب‌های احتمالی سیل در استان تهران ارایه راهکار کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با ابراز تاسف عمیق قلبی از جان باختن و صدمه دیدن تعدادی از هموطنان عزیز در حادثه سیل در کشور و همدردی با خانواده های بازماندگان، ایران عزیز در ایام عید علوی عزادار شد.

لذا باعنایت به دستور استاندار محترم تهران مبنی بر آماده‌باش تمام دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با سیل احتمالی در استان تهران بلافاصله ستاد بحران شهرک‌های صنعتی استان در راستای صیانت از زیر ساخت ها، سرمایه گذاری‌ها، واحدهای صنعتی و تولیدی تشکیل شد و اقدامات زیر را در دستور کار خود قرارداد.

اطلاع رسانی کامل به اعضای هیات مدیره، مدیران عامل، عوامل اجرایی، شرکت‌های خدماتی و پیمانکاران مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی

آماده‌باش تمامی عوامل اجرایی و نیروهای امدادی شامل آتش‌نشانی‌ها، مراکز بهداشتی، پرسنل خدماتی، پیمانکاران نگهداری تصفیه‌خانه‌ها، عوامل انتظاماتی و غیره در شهرک‌ها و نواحی صنعتی

 فراخوان تمامی مدیران شهرک‌ها و پرسنل جهت استقرار شبانه‌روزی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تحت مسئولیت

بازدید میدانی از تمامی مسیل ها، تصفیه‌خانه‌ها و مکان های مستعد آبگرفتگی و اقدامات فوری جهت رفع نواقص

آماده نمودن ماشین‌آلات سنگین برای امداد و عملیات فوری

هماهنگی‌ با ستادهای مدیریت بحران شهرستان‌ها

تمامی پرسنل و عوامل ستاد شهرک‌های صنعتی استان و شرکت‌های خدماتی با تمام ظرفیت و توان تا رفع بحران احتمالی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی حضور خواهند داشت.

در پایان ضمن تقدیر و تشکر  بدینوسیله از زحمات تمامی پرسنل و عوامل اجرایی خدوم امیدوارم با وحدت، همدلی و با نگاه جهادی بتواتیم خدمت‌رسانی که مزین به رونق تولید است، شاهد تحرک پایدار و رضایتمندی تولیدکنندگان عزیز را فراهم آوریم.

خدمتگزار کوچک صنعت استان تهران

صابر پرنیان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز