شهردار شهر قدس:

تمهیدات لازم برای مهار سیلاب و آب های جاری انجام شده است

۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۲:۵۷:۳۰
کد خبر: ۸۲۷۷۸۹
تمهیدات لازم  برای مهار سیلاب و آب های جاری انجام شده است
مهندس مسعود مختاری گفت، با توجه به اینکه آب رودخانه کرج از سد سرریز شده است، تمهیدات لازم را برای مهار سیلاب و آب های جاری انجام شده است و امیدواریم با یاری خداوند این برکت الهی آسیب و خسارت به تاسیسات شهری و شهروندان نزند.

 

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، مهندس مسعود مختاری در حاشیه بازدید از مسیر رودخانه کرج اظهار داشت، تمام تمهیدات لازم برای مقابله با بحران سیل در شهر قدس در حال انجام است و مردم شهرستان  شهر قدس ضمن رعایت نکات ایمنی نگران نباشند.

 

وی در ادامه، خطاب به شهروندان شهر قدس گفت: با توجه به هشدارهایی که ستاد مدیریت بحران استان تهران و شهرستان قدس اعلام کرده است و همچنین نظر به بارش‌های جوی که توسط سازمان هواشناسی کشور پیش بینی شده است، تمامی اقدامات لازم برای پیشگیری از هرگونه اتفاق غیر مترقبه در سطح شهرستان انجام پذیرفته است.

 

شهردار قدس افزود: با توجه به اینکه آب رودخانه کرج از سد سرریز شده است، تمهیدات لازم را برای مهار سیلاب و آب های جاری انجام شده است و امیدواریم با یاری خداوند این برکت الهی آسیب و خسارت به تاسیسات شهری و شهروندان نزند.

 

 رئیس ستاد بحران شهرداری قدس تصریح کرد: همه عوامل و مسئولان مدیریت بحران شهرستان و در رأس آنها آقای ناصر بخت فرماندار  قدس، اقداماتی را که برای مدیریت و هدایت آبهای سطحی لازم است را بررسی کردند و تمهیدات لازم انجام پذیرفته است و در حال کنترل این موضوع هستیم.

 

گفتنی است اتاق بحران در شهرداری قدس با انجام بازرسی های مکرر در سطح شهر توسط تیم های ارزیابی به شناسایی نقاط مسئله ساز می‌پردازند و تیم‌هایی از واحدهای موتوری و خدمات شهری با استفاده از پمپ های روبین به رفع آبگرفتگی ها در سطح معابر شهر می پردازند.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز