بازدید مدیران استانداری تهران از نقاط سیلاب دیده شهر کهریزک

۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۲:۳۰:۴۱
کد خبر: ۸۳۰۵۰۸
بازدید مدیران استانداری تهران از نقاط سیلاب دیده شهر کهریزک
تقی زاده معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری تهران؛ جمالی پور معاون استاتدار و فرماندار ویژه شهرستان ری؛ دکتر خانجانی مدیر کل امنیتی سیاسی استانداری تهران، مهندس مجیدی بخشدار کهریزک و مهندس فروغی معاون خدمات شهری شهرداری کهریزک از مناطق سیلاب زده شهر کهریزک بازدید کرده و از موقعیت فعلی شهر ابراز رضایت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ وحید فروغی با اعلام این خبر گفت: پس از طغیان رودخانه کن و بالا آمدن سطح اب در منطقه کهریزک، اقدامات ویژه ای در کوتاهترین زمان ممکن از سوی ستاد مدیریت بحران شهر و شهرداری کهریزک به اجرا درآمد و وضعیت شهر به حالت اولیه بازگشت به همین‌منظور مدیران ارشد استانداری تهران برای اطلاع از موقعیت شهر از نقاط سیلاب زده شهر بازدید کرده و از اقدامات انجام شده در سطح شهر ابراز رضایت کردند.

معاون خدمات شهری شهرداری کهریزک در ادامه این خبر افزود: دکتر تقوی در این بازدید میدانی تمهیدات شهرداری و تدابیر ستاد مدیریت بحران شهر را مثبت ارزیابی کرد و از تلاش تمامی نیروهای اجرایی، خدماتی و امدادرسان شهر قدردانی کرد.

وی گفت: در ادامه این بازدید، مسئولان در مرکز آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کهریزک حضور یافتند و پس از بازدید از مرکز از وجود تجهیزات و امکانات این مجموعه و اقدامات مناسب و به موقع نیروهای آتش نشانی ابراز رضایت کردند.

فروغی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اجرای عملیات های خدماتی و امدادرسان، سیلاب سرریز شده از رودخانه کن در محدوده شهر کهریزک در بازه زمانی کوتاهی مدیریت و مسیرهای دسترسی به شهر مناسب سازی و ایمن سازی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز